abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31609717
Die gaan niet heel goed. Ga je vaak kijken daar Ster?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31630878
Ongelooflijk!

Nog 21 minuten te spelen, 2-0 voor en toch de boel uit handen geven. ASWH kwam met een instelling van "oh, dat doen we wel even". Ze hadden al gewaarschuwd moeten zijn na een penaltysituatie voor Deltasport, waar de scheids hem niet gaf. Boudy Hoogendoorn maakte hands. Even later maakte hij nog eens extra naam als zwakste schakel, door weer hands te maken. Nu kwam er op aandringen van de grensrechter wel een strafschop, die benut werd. Deze 2-1 was voor Deltasport het perfecte scenario. De Vlaardingers zetten alles op alles en jawel, een actie van Leo Letwory en het was 2-2. ASWH kwam niet meer in de buurt van een treffer, Human had 2 minikansen, maar het was zo ongelooflijk slecht....

Erg duur en dom puntverlies. Extra zuur is het dat, wanneer de match destijds was uitgespeeld, ASWH gewoon met 3-0 of 4-0 had gewonnen, want toen geloofde Deltasport er allang niet meer in. Maar ja, zo zijn de regels en je moet dan gewoon scherp zijn.

IJsselmeervogels won wel weer, met 1-0 van GVVV en loopt daardoor uit. Tevens winnen de Rooien de periode.

STAND

1. IJsselmeervogels 7-19
2. ASWH 7-13
3. SHO 7-13
4. Geinoord 7-12
5. DOVO 7-11
6. Spakenburg 7-10
7. Bennekom 7-10
8. Kozakken Boys 7-9
9. Deltasport 7-8
10. Sparta Nijkerk 7-8
11. SDC Putten 6-7
12. GVVV 6-7
13. VVOG 7-5
14. Heerjansdam 7-4

Volgende week uit naar Geinoord, kan nog lastig zat worden. Liefst zonder Boudy. De Vogels krijgen VVOG, dus die zullen wel weer winnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_31635126
Knap dat Deltasport toch nog dat punt heeft gepakt. Alleen binnen het bestuur blijft het toch hommeles
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_31641748
Nog 2-2 geworden. Schandalig zeg.
That's all folks!
  zondag 23 oktober 2005 @ 04:00:17 #155
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_31646886
Ik zeg niks....
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_31648367
IJselmeervogels
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_31652867
Op zich zit zoiets er dik in natuurlijk. Deltasport had niks te verliezen en pompte alles diep. Jack had daar beter op in moeten spelen qua opstelling.

De Vogels krijgen nu echter ook een zwaar programma, waarin ze vast de nodige punten gaan verspelen en wij weer wat kunnen bijtrekken.
www.thuisuiteten.nl
pi_31775992
Vandaag:

- gaat het geplaagde Kozakken Boys van Ton Du Chatinier eindelijk weer eens proberen te winnen en dat moet dan in Veenendaal bij promovendus GVVV gebeuren.

- wil Heerjansdam de eerste zege, twee weken terug behaald, doorzetten in de thuismatch tegen het na de trainerswissel goed voor de dag komende Deltasport.

- komt het laaggeklasseerde VVOG op bezoek bij koploper en periodekampioen IJsselmeervogels.

- speelt zelfverklaard titelkandidaat Spakenburg uit tegen het verrassende SHO, een mooie match op papier.

- dient landskampioen ASWH bij de verrassend sterk meedraaiende promovendus Geinoord revanche te behalen voor de weggegeven zege tegen Deltasport vorige week.

- gaat DOVO op visite bij Sparta Nijkerk en zal het winst nodig hebben om echt serieus een outsider te worden.

- krijgt Bennekom thuis SDC Putten op bezoek, waarbij de bezoekers de punten best kunnen gebruiken.
www.thuisuiteten.nl
pi_31786965
Vandaag trad ASWH aan voor de uitwedstrijd tegen promovendus Geinoord. Een wedstrijd die voor de landskampioen in het teken stond van de revanche voor de vorige week weggegeven zege in het restant tegen Deltasport thuis. Voor het seizoen had iedereen waarschijnlijk blind een 2 aangekruist op zijn totoformulier bij deze ontmoeting, maar de hoofdklassedebutant uit Nieuwegein had bij de aftrap slechts één punt minder verzameld dan ASWH en had bijvoorbeeld Spakenburg al geklopt.

ASWH kon weer aantreden met Xander van der Veeke in de gelederen, zodat de defensie weer bestond uit de gebruikelijke namen. In een aftastende beginfase bleek al snel dat Geinoord een redelijk team had, maar dat ASWH toch moest kunnen winnen. Zonder overigens echt goed te spelen, bouwde ASWH langzaam aan een licht overwicht, zonder echt heel gevaarlijk te worden. Hierbij moet aangemerkt worden dat Geinoord via enkele venijnige combinaties enkele keren dichtbij de goal van Willem-Jan kwam, maar die was steeds ter plekke.

Toch nam ASWH de leiding via Stefan van Dam, eerder deze week opgenomen in de voorselectie van het nationaal amateurelftal. De rechtshalf van ASWH zag van een aardige afstand keeper Jeffrey Vink voor zijn goal staan en deponeerde de bal met zijn linker erg fraai in de goal.

Met deze stand ging ASWH rusten. Er viel nog genoeg aan te merken op het spel, maar er was in ieder geval een voorsprong. De tweede helft was echter amper aan de gang of Geinoord had de gelijkmaker geproduceerd. Vrij uit het niets wist spits Tom van Lijf de bal in de verre hoek te leggen, zodat ASWH weer opnieuw moest beginnen.

De spelers leken abrupt wakker geschud en begonnen beter te voetballen. Een mooie combinatie bracht Ferry van Lare in de zestien, waar een verdediger hem neerlegde. Een duidelijke strafschop, die door Izaäk Verhoeven onberispelijk ingeschoten werd. Gesterkt door de voorsprong ging ASWH op zoek naar meer goals. De ongelukkig acterende Louis van Kleef en de door de beresterke Gregory Thijm steeds goed in de gaten gehouden Arjan Human kregen, mede door goed voorbereidend werk van Alexander de Jong, Jordi Boogers en Johan Sturrus, enkele kansjes, maar scoorden niet.

En dan is het een oude wet in het voetbal, dat de goal aan de overzijde gaat vallen. Zeker omdat ASWH bij tijd en wijle slordig verdedigde, zat die gelijkmaker er steeds meer aan te komen. Het was dan ook invaller Alexandros Guri die Geinoord weer naast ASWH schoot, waarna er een vreemde slotfase aanbrak. Eerst gaf de scheidsrechter een tweede gele kaart aan Richard Lodder, die weliswaar een overtreding beging, maar wel erg zwaar bestraft werd. Hierdoor was Jack van den Berg genoodzaakt om Danny Versluis in te brengen, zodat de defensie weer op orde zou komen. Even hiervoor was juist een derde aanvaller ingebracht met Sjoerd van der Waal.

Door een blessure van de scheidsrechter lag het spel daarna een tijdje stil. De grensrechter nam het over en een medewerker van Geinoord moest de vlag gaan hanteren. Een kolderieke en merkwaardige situatie. ASWH probeerde nog wel, maar was niet meer bij machte om Geinoord te verrassen.

Al met al dus een tegenvallend resultaat, wat als gevolg heeft dat de IJsselmeervogels nog verder uitlopen. En hoewel er bij vlagen best goed voetbal was te zien, benaderde ASWH geenszins de vorm van de duels tegen Bennekom, Sparta Nijkerk en Spakenburg. Geinoord mocht dan ook zeker aanspraak maken op een punt. ASWH zal nu moeten proberen de negatieve spiraal te doorbreken tegen SHO thuis, waarbij hard werken de basis zal moeten vormen. Want het is al eerder gebleken dat een op en top scherp ASWH sterk genoeg is om van iedere tegenstander te winnen.

Andere uitslagen:

GVVV - Kozakken Boys 1-3 (KB zette een handbaldefensie in en counterde naar een geflatteerde zege)
IJsselmeervogels - VVOG 3-2 (de rooien speelden niet best, maar wonnen wel en vertonen daarmee kenmerken van een kampioensploeg)
Sparta Nijkerk - DOVO 0-1 (Derk Schut scoort en laat DOVO aanhaken)
SHO - Spakenburg 2-0 (SHO blijft goed meedoen, Patrick End en Ramon Barendregt, uit een strafschop, scoorden)
Heerjansdam - Deltasport 3-1 (Bajraktaraj zette de Vlaardingers op 0-1, maar Heerjansdam mocht toch juichen voor de tweede competitiezege. Richard, Bergman en Klaverweide scoorden)
Bennekom - SDC Putten 3-2 (een goal in blessuretijd door Bas van Deinsen bezorgde de thuisploeg de winst)

STAND

1. IJsselmeervogels 8-22
2. SHO 8-16
3. ASWH 8-14 (+9)
4. DOVO 8-14 (+6)
5. Geinoord 8-13 (+2)
6. Bennekom 8-13 (-1)
7. Kozakken Boys 8-12
8. Spakenburg 8-10
9. Sparta Nijkerk 8-8 (-6)
10. Deltasport 8-8 (-7)
11. SDC Putten 7-7 (-3)
12. GVVV 7-7 (-5)
13. Heerjansdam 8-7
14. VVOG 8-5

Volgende week komt SHO naar hier en dan moet ASWH winnen. IJsselmeervogels speelt dan de eerste derby van Spakenburg.
www.thuisuiteten.nl
pi_31789297
Volgende week staan we vaster op 2!
pi_31789341
Kom je nog kijken?

Kan wel een leuke pot worden hoor. We moeten wel winnen, als de defensie eens gaat voetballen zoals de afgelopen jaren...
www.thuisuiteten.nl
pi_31789599
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
IJsselmeervogels speelt dan de eerste derby van Spakenburg.
De kaartjes zijn al geregeld
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 30 oktober 2005 @ 03:35:07 #163
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_31801182
Nee kom niet kijken, ga ook naar de Vogels toe...
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 30 oktober 2005 @ 11:35:44 #164
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_31804338
Maandagavond bij namen en rugnummers ( RTV Utrecht ) samenvatting Geinoord - ASWH
vanaf dinsdag na 12 uur op de website www.rtvutrecht.nl ook te zien op de stream
door mij gefilmd
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_31805022
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Bennekom - SDC Putten 3-2 (een goal in blessuretijd door Bas van Deinsen bezorgde de thuisploeg de winst)
Ik had die 2-2 nog wel mee gekregen maar had gedacht dat het toen al afgelopen was.
pi_31811676
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:11 schreef F1Bas het volgende:

[..]

De kaartjes zijn al geregeld
Moet dat zover van te voren dan? Dan mag ik de Ambachters die naar die match willen wel even inseinen, want die hoorden juist van niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_31811688
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 03:35 schreef Mindlight het volgende:
Nee kom niet kijken, ga ook naar de Vogels toe...
Zonde. ASWH - SHO wordt vast leuker.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:06:17 #168
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_31811717
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zonde. ASWH - SHO wordt vast leuker.
Ja misschien wel, maar ik wil die wedstrijd een keer meemaken en ben eindelijk in de gelegenheid om te gaan.
pi_31811733
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Maandagavond bij namen en rugnummers ( RTV Utrecht ) samenvatting Geinoord - ASWH
vanaf dinsdag na 12 uur op de website www.rtvutrecht.nl ook te zien op de stream
door mij gefilmd
Dinsdag maar even kijken. Kan ik mooi zien of die rode kaart inderdaad onterecht was. Dus jij was degene die ging filmen en die dat rare wijf van de sponsor MVM Betonhandel BV zo zenuwachtig maakte dat wij tot twee keer toe een spandoek moesten verhangen achter het doel?

MVM Betonhandel BV. MVM Betonhandel BV. Voor al uw matige muurtjes.
www.thuisuiteten.nl
pi_31811777
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:06 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Ja misschien wel, maar ik wil die wedstrijd een keer meemaken en ben eindelijk in de gelegenheid om te gaan.
Okee. Ik zit ook te aarzelen, een deel van mijn vaste medevolgers wil ook gaan, maar ik denk dat ik ASWH - SHO gewoon ga bekijken. Zeker als ik voor VoZ iets moet schrijven.
www.thuisuiteten.nl
pi_31813110
Een uitstekend verslag van het duel van ASWH, zeker VoZ waardig. Ik zou volgende week toch zeker voor m'n eigen cluppie kiezen al is de Spakenburg derby natuurlijk wel fantastisch om een keer mee te maken.

ASWH raakt toch wel wat verder achterop inderdaad, jammer.
That's all folks!
pi_31813446
Nou ja, 8 punten is vrij veel. IJsselmeervogels gaat punten verliezen, maar ja, dan nog.

Het grootste probleem is dat de tegenpartij twee stappen harder zet omdat je landskampioen bent en als je zelf dan niet twee stappen harder zet, wordt het lastiger.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 30 oktober 2005 @ 17:17:55 #173
80791 crew  Paul
pi_31813804
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dinsdag maar even kijken. Kan ik mooi zien of die rode kaart inderdaad onterecht was. Dus jij was degene die ging filmen en die dat rare wijf van de sponsor MVM Betonhandel BV zo zenuwachtig maakte dat wij tot twee keer toe een spandoek moesten verhangen achter het doel?

MVM Betonhandel BV. MVM Betonhandel BV. Voor al uw matige muurtjes.
? ik heb tegen niemand wat gezegd qua spandoeken ofzo hoor
Wat sfeerloos is het trouwens zeg bij Geinoord
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 30 oktober 2005 @ 17:18:28 #174
80791 crew  Paul
pi_31813822
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Een uitstekend verslag van het duel van ASWH, zeker VoZ waardig. Ik zou volgende week toch zeker voor m'n eigen cluppie kiezen al is de Spakenburg derby natuurlijk wel fantastisch om een keer mee te maken.

ASWH raakt toch wel wat verder achterop inderdaad, jammer.
Bedoel je het verslag van Ragnar Niemeijer ? op radio M
pi_31813868
Nee, mijn verslag bedoelt ie.

Maar dat hysterische vrouwmens riep : we kunnen op tv komen!
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 30 oktober 2005 @ 18:29:16 #176
80791 crew  Paul
pi_31815836
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Nee, mijn verslag bedoelt ie.

Maar dat hysterische vrouwmens riep : we kunnen op tv komen!
oh sorry

weheheh lachen van dat vrouwmens
nou ik denk dat er alleen de doelpunten te zien zijn, wat kansen en de scheidsrechter
pi_31844887
Die arbiter, wat een mafketel was dat zeg.

Hier heb je de verzorgster van Geinoord:

www.thuisuiteten.nl
pi_31845647
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Die arbiter, wat een mafketel was dat zeg.

Hier heb je de verzorgster van Geinoord:

[afbeelding]
Ziet er niet onaardig uit. Best wel jong ook
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_31846738
Hier dan de foto van de week:

Janus van Penen en een broertje Koremans. Komen ze terug bij de A-selectie?

Genoeg lol bij Heerjansdam. Een zwakke arbiter die rood geeft aan Bouziani, omdat hij dacht dat hij die zijn tweede gele kaart gaf, maar hij had de speler van Deltasport met hetzelfde rugnummer juist bekeurd.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 31 oktober 2005 @ 20:28:08 #180
80791 crew  Paul
pi_31847827
In de samenvatting zat niet de blessure van de scheidsrechter, morgen dus online bij www.rtvutrecht.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')