aawwwquote:
Ik krijg als 'waarschuwing' blinde vlekken voor mijn ogen, wat zich ontwikkeld naar een flitsend bliksemschicht achtige verschijning in mijn ogen. Dan weet ik dat ik binnen 20 minuten thuis moet zijn, omdat ik dan doodziek ben (misselijk, uitvalverschijnselen en een onwaarschijnlijke koppijn).quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:04 schreef Bennie_K het volgende:
eh wat gebeurt er precies als jeen migraine aanval krijgt? bescrhijf het aub..wat er gebeurde bij de kapper
Inderdaad. Is dat zo extreem? Ik dacht dat migraine gewoon een vorm van hoofdpijn is die chronisch is ofzo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:04 schreef Bennie_K het volgende:
eh wat gebeurt er precies als jeen migraine aanval krijgt? bescrhijf het aub..wat er gebeurde bij de kapper
Vast wel, maar ik heb nog steeds koppijn, en geen zin om nu nog te gaan zoeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:18 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
geen andere kappers in de beurt.
nouja succes in iedergeval.....
moet je maandag werken?
Gebruik je een triptaan? Zoals Imigran, Naramig, Zomig etc..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:28 schreef root1980 het volgende:
Migraine is inderdaad zwaar kloten, ik moet dan ook altijd zorgen dat ik zo snel mogelijk in men bed lig.
Gelukkig voor jou zijn er wel meerdere kappers op maandag
Je doet je naam eerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:58 schreef RoFl0lMaO het volgende:
Was de kapper bij de foto in je fotoboek wel al klaar met knippen?
Ik heb het in het verleden wel gebruikt, maar door leverproblemen mag ik het niet meer gebruiken .quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Gebruik je een triptaan? Zoals Imigran, Naramig, Zomig etc..
Over het algemeen zeker wel 2 a 4 x in de maand.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:50 schreef tonja het volgende:
Oh, wat naar. Heb je vaak migraine?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |