quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:36 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk wel die twee chica's gescoord?
Dan kunnen die tenminste in het versierblunder topic postenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:45 schreef Beach het volgende:
[..]
met het voltallige personeel die op je let zeker
Mwah dat zal wel meevallen hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:46 schreef Beach het volgende:
Hey Mukie![]()
Volgens mij moet ik weer mn oude sig enzo nemen, nu word ik minder serieus genomen heb ik het gevoel![]()
Tuurlijkquote:
quote:
Met wie en waar?quote:
Met de meiden gewoon in de stad ws.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:02 schreef 907 het volgende:
[..]
[..]
Met wie en waar?![]()
Zal voor mij vanavond wel rotterdam worden, alleen even kijken waar...
Eerst even de vakantiefotos bekijken, ben benieuwd![]()
![]()
offtopic: ik dacht dat jij je fotoboek had dicht gegooid?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Met de meiden gewoon in de stad ws.
De rest wilde niet mee naar Belgie
Matig. Griepje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:23 schreef melismay het volgende:
Ik ga niet stappen, want ik ben ziek
Je icoon? Wat doe je?!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Ah, gezelligheid. Oh nee toch niet.
Yup, mijn lichaam zegt van welquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Ah, gezelligheid. Oh nee toch niet.
Thanxquote:
Ah das lief!quote:
Ik niet. Hoiquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:34 schreef fembol het volgende:
wie trekt het topic uit het slop?
Het is zeker rustig hier, helemaal niet leuk, verveel me kapot nu ik amper iets kanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:45 schreef ThunderChild het volgende:
N'avond mensen
Tis rustig hier, maar één topicje maar . . .
Jij moet even in het fotoboek van Twist kijkenquote:
Neuhquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:39 schreef melismay het volgende:
[..]
ThanxJe date was niks meer geworden las ik?
En waarom moet ik dat doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij moet even in het fotoboek van Twist kijken
Ik heb nog tegen je gezegd dat je je bed moest inkruipen, maar nee hoor. Ze moest en zou naar d'r werk gaan en moest en zou weer hier gaan posten. Vind je het gek dat ze ziek blijft ??quote:
You're fokking mean!!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik heb nog tegen je gezegd dat je je bed moest inkruipen, maar nee hoor. Ze moest en zou naar d'r werk gaan en moest en zou weer hier gaan posten. Vind je het gek dat ze ziek blijft ??
Negeren maar, dan gaat ze vanzelf wel d'r bed in kruipen . . .![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:52 schreef Phydomir het volgende:
Jay![]()
Koffer is ingepakt. Ben er nu helemaal klaar voor.
Pfft.. Je moet juist blij voor mij zijnquote:
Dat doe ik normaal op woensdag, mijn wekelijkse checkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb je je hetemeel al gechecked?![]()
ik zal twist dinsdag ofzow wel ff vragen om een foto te makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:45 schreef melismay het volgende:
Hey Ynske, foto van je nieuwe jas/omslagdoek?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:58 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft eindelijk een certificaat
ik merk hetquote:
Tof! Dinsdag ben ik er niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zal twist dinsdag ofzow wel ff vragen om een foto te maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |