Nee.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
Stelling: Met de feestdagen mis je een partner meer
Er maar ff een stellinkje tegenaangooit
Doordat iedereen met zijn/haar partner gaat samenklitten en geen tijd meer heeft voor jou klopt dat wel deels ja. Als je veel single vrienden hebt heb je er minder last van.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
Er maar ff een stellinkje tegenaangooit
neequote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Metro2005 het volgende:
Dan doe ik ook maar mee:
stelling: Je eerste vriendin blijft je het langste bij
quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Op 5 december ben je blij dat je geen partner hebt!
Geen kado kopen![]()
Alleen omdat de feestdagen verplichte vrije dagen zijn voor zo'n beetje iedereen zodat je normaliter nauwelijks een betere optie hebt dan met je partner op het berenvel voor de open haard te liggen. Als ik de gelegenheid zou hebben, zou ik met name de kerstdagen gewoon door werken en die paar dagen vrij ergens anders in het jaar opnemen en tijdens die paar dagen zou ik een partner niet meer of minder missen dan anders.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
onzinquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Godlike02 het volgende:
Geen kado kopen![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
Er maar ff een stellinkje tegenaangooit![]()
Gewoon geen relatie met een 7 jarig kind nemen kan ookquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Godlike02 het volgende:
Geen kado kopen![]()
Ik heb geen eerste vriendin.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Metro2005 het volgende:
Dan doe ik ook maar mee:
De jongeren houden ze uit mn buurtquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon geen relatie met een 7 jarig kind nemen kan ook![]()
Neej dat denk ik niet... Eerste vriendin was ik 11 tm 13quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Metro2005 het volgende:
Dan doe ik ook maar mee:
Eigenlijk heb ik een hekel aan alles wat met feestdagen heeft te maken. Een partner mis ik absoluut niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
Nope, Wel degene waarvan ik had, dit is echt mn eerste verliefdheid.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Metro2005 het volgende:
Dan doe ik ook maar mee:
Ik doe niet aan sinterklaasquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Godlike02 het volgende:
T was ook wel een inkoppertje... Christine en banaan in 1 zinquote:
Ik koop niet eens kado's voor mensen voor hun verjaardag. Ik koop kado's voor mensen als ik iets tegenkom waarvan ik denk "dat vind ik nou een goed kado voor die persoon". Het bevalt me een stuk beter dan op een verplichte datum uiteindelijk niet veel verder te komen dan weer eens een boekenbon.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Godlike02 het volgende:
Geen kado kopen![]()
Voor jou misschienquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
T was ook wel een inkoppertje... Christine en banaan in 1 zin![]()
Joe, misschien kan je eens ophouden met dissen? Een keertje is leuk, maar constant die flauwe grapjes... je moet ook een keer weten wanneer het leuk geweest is, en laat me je vertellen: het is leuk geweest.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |