quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:04 schreef Tomasso het volgende:
Duidelijk Link
En ehm... Pikachu dan maar, omdat streepje al helemaal achterlijk is...
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:07 schreef Xrenity het volgende:Link
[afbeelding]
enPikaaaachuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:38 schreef Anthraxx het volgende:
Link en Pikachu. Duh.
Wij zullen nooit vrienden wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:16 schreef davidov het volgende:
sonic en streepje...
Link is gewoon een vervelende dwerg waar ik 2 jaar over heb gedaan om er achter te komen dat het een jongetje is, zo verwijfd is dat kreng... En ik heb zoiezo een hekel aan spellen met "potions en toverspreuken" come on... doe dan maar sonic, het coolste personage uit het gouden tijdperk.
Pikachu? even 1 van de grootste ziektes op game gebied aanbidden? dacht het nietGo streepje!
Een dwerg? Link is meer een elf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:16 schreef davidov het volgende:
sonic en streepje...
Link is gewoon een vervelende dwerg waar ik 2 jaar over heb gedaan om er achter te komen dat het een jongetje is, zo verwijfd is dat kreng... En ik heb zoiezo een hekel aan spellen met "potions en toverspreuken" come on... doe dan maar sonic, het coolste personage uit het gouden tijdperk.
Pikachu? even 1 van de grootste ziektes op game gebied aanbidden? dacht het nietGo streepje!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:10 schreef CittaR het volgende:
door pikachu is die kut master chief eruit..
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
link en pikachu
Een elf...ow dat veeeeel beterquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Een dwerg? Link is meer een elf.
En hij is een kind, most of the time.
En je hebt een bril nodig.
hoezo tuurlijk niet.. tegenwoordig kun je geen nintendo dingen meer kopen zonder van die pokemon shit.. controlers, tig spellen, verschillende casemods enz.. gewoon dikke uitmelkerij!!quote:
Ik heb een cube met games. En het enige spel met pokemon is Super Smash bros.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:44 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
hoezo tuurlijk niet.. tegenwoordig kun je geen nintendo dingen meer kopen zonder van die pokemon shit.. controlers, tig spellen, verschillende casemods enz.. gewoon dikke uitmelkerij!!
maar goed.. dat is mijn mening!
pikachu toont wel meer character dan een streepje pixels, die grap is niet meer leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:16 schreef davidov het volgende:
sonic en streepje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |