Meisjes plagen kusjes vragen, was het toch?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ahh haahhh
Jij bent ook zo'n makkelijk doelwit met je open doelen . . .![]()
![]()
![]()
Open doelen? Waar?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ahh haahhh
Jij bent ook zo'n makkelijk doelwit met je open doelen . . .![]()
![]()
![]()
Dat was op de basisschool Twistquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Meisjes plagen kusjes vragen, was het toch?![]()
Ow, daarvoor hoef ik d'r niet voor te plagen . . .quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:36 schreef Twisted_fok het volgende:
Meisjes plagen kusjes vragen, was het toch?![]()
+ 10 voor arrogantiequote:Op zondag 7 augustus 2005 21:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ow, daarvoor hoef ik d'r niet voor te plagen . . .![]()
![]()
Ha HA HA!quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ow, daarvoor hoef ik d'r niet voor te plagen . . .![]()
![]()
Shit! Helemaal vergeten! Wat moest ik toch zonder jouquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mannen blijven altijd kinderen, dat weet je toch wel?!![]()
Gewoon doorgaan met ademen dacht ik zo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Shit! Helemaal vergeten! Wat moest ik toch zonder jou![]()
* meldt *quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mannen blijven altijd kinderen, dat weet je toch wel?!![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:48 schreef melismay het volgende:
Ha HA HA!
Jij gaat al blozen als ik een heel onschuldig berichtje in je Fotoboek achterlaat man!![]()
Je kijkt maar boos, daar wordt ik helemaal niet bang van!quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is goed hoor, ga je voortaan wel boos aankijken . . .![]()
![]()
![]()
Arme Yvonne . . .quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
Das wel weer goed voor je post aantal dan, zo haal je de 350 per dag dan toch nog![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |