Ga dat eens doen dan Annie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om een vrouw te veroveren.
Oh.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben heul niet onmogelijk.![]()
Leven is sowieso de ultieme vorm van tijd verdoen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:44 schreef Vork het volgende:
Zeg, valt er hier nog een vrouw te veroveren? Of verdoe ik gewoon mijn kostbare tijd?
Als je iemand kan gebruiken die alleen maar hoi en doei zegt dan zou ik voor Sabrina gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:44 schreef Vork het volgende:
Zeg, valt er hier nog een vrouw te veroveren? Of verdoe ik gewoon mijn kostbare tijd?
Wees d'r maar trots op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij is daar gewoon niet zo goed in. Heeft ie van mij geleerd.
Wel lekker rustig en inhoudsloos.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je iemand kan gebruiken die alleen maar hoi en doei zegt dan zou ik voor Sabrina gaan.
Nee dank je, hoi en doei zeggen kan ik zelf ook welquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
Als je iemand kan gebruiken die alleen maar hoi en doei zegt dan zou ik voor Sabrina gaan.
Wow, hoe lang al? De laatste keer dat ik je zag kon je dat niet meer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee dank je, hoi en doei zeggen kan ik zelf ook wel
Precies. Alles wat je hoeft te doen is een IRC kanaal in te stappenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om een vrouw te veroveren.
Uhm... Wat?!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. Alles wat je hoeft te doen is een IRC kanaal in te stappen.
Hoe is het gisteren gegaan?quote:
Gewoon een Duits accent aannemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. Alles wat je hoeft te doen is een IRC kanaal in te stappen.
Altijd goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon een Duits accent aannemen.
Ik ben bang dat zó'n uniform regelen me even gaat kostenquote:
Laat dan maar zitten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zó'n uniform regelen me even gaat kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |