Dan heeft er nog niemand in Utrecht / Amsterdam besloten zo'n ding op te zetten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:06 schreef darkie_blue het volgende:
waarom is er geen subway in Amsterdam of Utrecht? pauper![]()
Netherlandic is taalpuristisch Engels. Het is beter dan "Dutch".quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
"Netherlandic"
Het lijkt wel steenkolen Engels.
quote:Op zondag 20 november 2005 04:22 schreef MoChe het volgende:
het zal natuurlijk een domme vraag zijn maar ik ga em toch stellen
kun je bij de subway je broodje ook in laten pakken zodat je het lekker thuis op kan eten?
Dat kan ja! Als je iets warms neemt, ff vragen of ze het pakje vlees nog niet op t broodje doen, zodat je dit thuis zelf nog kan opwarmen!quote:Op zondag 20 november 2005 04:22 schreef MoChe het volgende:
het zal natuurlijk een domme vraag zijn maar ik ga em toch stellen
kun je bij de subway je broodje ook in laten pakken zodat je het lekker thuis op kan eten?
Groningen heeft er ook zelf een. Wat zeg ik, Groningen heeft er 2quote:Op zondag 20 november 2005 10:44 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Subway is trouwens best wel lekker. Alleen jammer dat ze er geen hebben in Utrecht.. Leeuwarden heeft er zelf een.
.
Jouw vriendin werkt toch bij de subway? Of niet?quote:Op zondag 20 november 2005 17:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat kan ja! Als je iets warms neemt, ff vragen of ze het pakje vlees nog niet op t broodje doen, zodat je dit thuis zelf nog kan opwarmen!
Niet meer helaasquote:Op zondag 20 november 2005 20:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jouw vriendin werkt toch bij de subway? Of niet?
Damnquote:Op zondag 20 november 2005 20:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niet meer helaas![]()
Geen broodjes meer savonds na haar werk enzo![]()
![]()
ik vind dat best duur... misschien komt dat ook omdat ik mijn stufi nog niet binnen hebquote:Op zondag 20 november 2005 21:16 schreef Jaguarized het volgende:
5,90 ofzo voor een 30cm sub...
Dubbel en dwars waardquote:Op zondag 20 november 2005 21:14 schreef MoChe het volgende:
ik zag trouwens dat het 6euro ofzo is voor een broodje... belachelijk duur eigenlijk
Dezelfde hoeveelheid bij de Mac is duurderquote:Op zondag 20 november 2005 21:14 schreef MoChe het volgende:
ik zag trouwens dat het 6euro ofzo is voor een broodje... belachelijk duur eigenlijk
maakt toch geen reet uit? is toch beide 30cmquote:Op maandag 21 november 2005 01:17 schreef Roolio het volgende:
30cm is ook best veel, alleen voor de grote trek..
Kan je trouwens ook 2 smaken in 1 30cm sub doen? Of moet je dan gewoon 2 van 15 nemen?
2x 15 is duurder volgens mij..quote:Op maandag 21 november 2005 04:16 schreef MoChe het volgende:
[..]
maakt toch geen reet uit? is toch beide 30cm
Ja klopt. Stel je kiest een broodje uit en je wil een 30 cm broodje hebben, dan betaal je de prijs van het broodje + ¤2,00. Als je verschillende losse broodjes neemt betaal je de normale 15cm prijs per broodje.quote:
Damn gemist....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:21 schreef kikoooooo het volgende:
2e broodje gratis bon stond weer in de spits van afgl woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |