Ja hoe zit dat eigenlijk, ik heb hier in Groningen nog nergens gezien dat je em kan laten toasten maar in Eindhoven stond het harstikke duidelijk aangegeven. Dat kan hier dus niet?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:37 schreef superheist het volgende:
heeft iemand al zo'n Fresh Toasted gehad? zag er een plaatje van bij de sub. in Delft
[afbeelding]
Uiteraardquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:44 schreef Yildiz het volgende:
morgen weer Sp!ts advertenties zoeken?
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:50 schreef okkith het volgende:
zo ik ben gister voor het eerst naar de subway geweest
het was echt heerlijk, de italiaanse bmt... ik heb maar gewoon ja gezegd op alle vragen hehe...
en een parmesan-oregano broodje dus
jummie, ik denk dat ik verslaafd ga raken...
hier de foto's:
[afbeelding] [afbeelding]
En nou ga ik morgen een Subway eten ookquote:Op donderdag 3 november 2005 19:59 schreef J.A.N.A. het volgende:
Hoei! Ik heb gisteren nog zo'n heerlijke Kalkoen, Ham, Bacon Melt![]()
Neem een kalkoen ham bacon melt, met beetje ui paprika en sla en southwest sausquote:Op donderdag 3 november 2005 20:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En nou ga ik morgen een Subway eten ook
Ik ben helaas niet zo'n fan van ham in het algemeen, salami ook niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:11 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Neem een kalkoen ham bacon melt, met beetje ui paprika en sla en southwest saus![]()
2e gratis zat er weer in?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:37 schreef erik-de-perik het volgende:
in de spits zat dus een extra bon, de geroosterde ham (15cm) voor 1.99
die heb ik vandaag gehaald. heb dus nog een bon voor de 2e sub gratis
huh? op donderdag?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:37 schreef erik-de-perik het volgende:
in de spits zat dus een extra bon, de geroosterde ham (15cm) voor 1.99
Ja, die bon is langer dan alleen de dag van uitgifte geldig weet je..quote:
ja, maar hij post op donderdag, de spits van vandaag...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:48 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja, die bon is langer dan alleen de dag van uitgifte geldig weet je..
Nee, jij hebt begrijpend lezen niet goed begrepen, hij zegt:quote:Op donderdag 3 november 2005 23:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ja, maar hij post op donderdag, de spits van vandaag...
dus, dat er een bon donderdag er ook nog eens in zou zitten
nagoed
In de spits ZAT DUS een extra bon, daaruit kun je opmaken dat hij de spits van gisteren (dus woensdag) bedoelde. Echter VANDAAG heeft hij de bon gebruikt, snapte?quote:in de spits zat dus een extra bon, de geroosterde ham (15cm) voor 1.99
oohhhquote:Op donderdag 3 november 2005 23:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nee, jij hebt begrijpend lezen niet goed begrepen, hij zegt:
[..]
In de spits ZAT DUS een extra bon, daaruit kun je opmaken dat hij de spits van gisteren (dus woensdag) bedoelde. Echter VANDAAG heeft hij de bon gebruikt, snapte?
dat misleidde me ergensquote:in de spits zat dus een extra bon, de geroosterde ham (15cm) voor 1.99
De Subway Koekjes zijn lekker! Vooral de Rainbow Candies en die donkerbruine met noten!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:27 schreef Euc- het volgende:
Jammer dat er zo een bagger bon in zat woensdag, 2 koekjes gratis, nou, feest![]()
Maar morgen weer subway denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |