Je kan beter even 1 pagina verder kijken, tweede broodje gratisquote:Op woensdag 28 september 2005 08:17 schreef WarPuppy het volgende:
http://hirespdf.spitsnet.nl/2005-09-28/SPI20050928.pdf
Hop dan even naar pagina 6, onderaan!
15cm Tuna-sandwich voor ¤2,99 met de bon!
Dan neem je toch 2x 15cm Chicken Teriyaki voor de prijs van 1quote:Op woensdag 28 september 2005 15:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
de goedkoopste sandwich is gratis zie ik staan...
* Erosjuhhh wil chicken teriyaki
Jawel joh! gewoon t broodje laten fixen en dan het vlees gewoon in dat zakje meenemen om thuis op te warmenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Dragon_Lee het volgende:
Neem trouwens 9 van de 10 keer een Classic Italian BMT anyways ... beste combo van toppings op koude sandwich imo...
Warm zijn er verschillende erg goed, maar die kan je niet makkelijk meeslepen...
Misschien wil Dragon_lee het wel in de trein opeten ofzoquote:Op woensdag 28 september 2005 18:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jawel joh! gewoon t broodje laten fixen en dan het vlees gewoon in dat zakje meenemen om thuis op te warmendoe ik ook zo vaak
![]()
Stom, heb ik nog niet bij stil gestaan om dat zo te regelen.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jawel joh! gewoon t broodje laten fixen en dan het vlees gewoon in dat zakje meenemen om thuis op te warmendoe ik ook zo vaak
![]()
Neuh dat doe ik niet zo snel, eten in de trein, of moet zeker zijn dat ik een rustige trein zou hebben, wil wel in beetje rust & ruimte kunnen eten...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:34 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Misschien wil Dragon_lee het wel in de trein opeten ofzo![]()
South westquote:Op donderdag 29 september 2005 07:58 schreef WarPuppy het volgende:
Hebben jullie nog aparte combo's qua saus en broodje? meestal ga ik gewoon op de adviezen af die er aangeplakt zijn? en anders honing-mosterd goed with everything!
dat wil ik ook wel weten, want de Spits van vandaag had geen bon!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:37 schreef Whiskers het volgende:
Iemand al ervaring met het inleveren van uitgeprinte bonnetjes? Mogen die ook?
Zo! Dat is dan mooi goedkoop.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
1.70 kost ie in hengelo geloof ik
That's mequote:Op zaterdag 24 september 2005 13:53 schreef ma_jojo het volgende:
Vandaag heeft m'n mannetje me voor 't eerst mee geloodst naar Subway.
One word, two syllables ; Lek-kur!
Ik heb het van de week geprobeerd in Leiden, maar daar mogen ze alleen originele bonnen accepteren.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:37 schreef Whiskers het volgende:
Iemand al ervaring met het inleveren van uitgeprinte bonnetjes? Mogen die ook?
Idd, ik heb er ook weer 2 te pakkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:10 schreef Hubo het volgende:
[..]
Ik heb het van de week geprobeerd in Leiden, maar daar mogen ze alleen originele bonnen accepteren.
Gister iets van 5 spitsen gescoord (liep vlak voor de schoonmaakmannetjes uit, dus heb niemand benadeeld) met daarin dezelfde bon als vorige week: 2e 15 cm gratis.
Neem meestal wel 15 ja, 30 is voor mij wel een volledige maaltijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:37 schreef Angel20 het volgende:
heb gister voor het eerst bij subway gegeten...
wel lekker hoor!! dacht dat zo'n broodje te klein was...maar vulde toch aardig goed.
maar volgens mij had ik best een 30 cm opgekund...wat nemen jullie dan altijd ook 15?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |