Waren er nog terroristische aanslagen geplanned voor vandaag? Ik begreep dat de Amsterdamse politie het nogal druk zou hebben, met de uitvaart van Duisenberg én de Gay Pride.quote:Nederland loopt van 15 augustus tot half september serieus gevaar doelwit te worden van terroristische aanslagen door Al-Qaeda. Het doel zou het openbaar vervoer in Amsterdam zijn.
Twee voor de prijs van één!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Waren er nog terroristische aanslagen geplanned voor vandaag? Ik begreep dat de Amsterdamse politie het nogal druk zou hebben, met de uitvaart van Duisenberg én de Gay Pride..
Kinderachtig hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
"Nee, het wordt slecht weer, dus ik ga niet"
"Oh, en ik heb ook andere dingen te doen vandaag"quote:
Ik zit vrijdag in een vliegtuig naar de USA en we vliegen op NY.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waren er nog terroristische aanslagen geplanned voor vandaag? Ik begreep dat de Amsterdamse politie het nogal druk zou hebben, met de uitvaart van Duisenberg én de Gay Pride..
Is je G_L wél te spotten, of zit die nu veilig bij jou?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Nee, ik ga niet.. Maar dat zal je niks verbazen.
.
or a second chance to make a first impression...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit vrijdag in een vliegtuig naar de USA en we vliegen op NY.
Hmmz. Neh. Been there done that voor de terroristen, toch?
vast wel.. ze zullen wel op ons wachten, dus voor jou niks aan de handquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit vrijdag in een vliegtuig naar de USA en we vliegen op NY.
Hmmz. Neh. Been there done that voor de terroristen, toch?
You NEVER get a second chance to make a first impression!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
or a second chance to make a first impression...
Niks aan het handje dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:08 schreef Ang3l het volgende:
You NEVER get a second chance to make a first impression!![]()
wapperen mag, maar de handtas kan beter niet mee...quote:
right on dude!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:26 schreef Ang3l het volgende:
De handtas kan MAKKELIJK mee!
Ik ga naar New Orleans lief.... Bourbon Street? Mardi Grass? Southern Decadence Festival?
alsof het nog niet nat genoeg isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:33 schreef creno het volgende:
spontane ingeving van een vriendin: zwemmen in eindhoven
djeez! je kan toch wel IEHIETS ?!?!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Nee als ik het goed geregeld had dan was ik er ook echt TIJDENS Mardi Grass of Southern Decadencemaar goed, Bourbon Street is altijd geil
Oeh! ik ga gelijk Ern (de boekingsmuts van TUI) effe bellen of er nog wat te switchen valt!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Ze noemen New Orleans niet voor niets The Big Easy
Mijn goeie-plannen-verzinnert!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:50 schreef Ang3l het volgende:
Ach ja, Big Apple... Big Easy.... What's in a name!
(doe ze gewoon allebei net als ons joh!)
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Is ern short for ernie?
of ernestine of zo?
trouwens: ernestien? die hoort toch bij vergeetachtige jan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Is ern short for ernie?
of ernestine of zo?
Veilig bij mij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Is je G_L wél te spotten, of zit die nu veilig bij jou?
whehehequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:32 schreef Twoflower het volgende:
Hier regent het iig pijpestelen. Ergens hoop ik dat dat in A'dam ook zo is....![]()
Jammer....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:32 schreef Twoflower het volgende:
Hier regent het iig pijpestelen. Ergens hoop ik dat dat in A'dam ook zo is....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |