abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2008499
Gewoon nieuwsgierig
Ikzelf wil namelijk altijd zoveel maar m'n armzalig studentenbudgetje laat m'n favo hobby niet helemaal toe

Komende tijd ga ik naar Incubus, Frenzal Rhomb, Super Furry Animals en hopelijk ook SoaD.
En verder zie ik nog wel wat er op m';n weg komt. (suggesties altijd welkom! )

Is dit beleid of is hier over nagedacht?
pi_2008604
Vorige week vrijdag nog Delinquent Habbits gezien en de volgende is 3 december --> Rammstein !!

Aanrader, maar al wel uitverkocht...

pi_2008740
een heleboel... waarvan ook veel gratis concerten en een paar festivalletjes.
tabula rasa
pi_2008792
Verschillend. Wel veel maar alleen concerten die me leuk lijken...
pi_2008794
Ik vermoed zo'n 24 tot 25 per jaar. Ik ga vandaag naar DEF P en Beatbusters, vorige week naar Heideroosjes geweest. Vind ik geen leuke band maar ik kon er gratis in, en nu weet ik weer waarom ik het niet leuk vind

Verder ben ik dit jaar naar Muse geweest, Jello Biafra (spoken word), Johan en binnenkort ga ik naar Therapy? Weezer heb ik ook dit jaar live mogen zien evenals Travoltas.Lowlands ook. En umhz, nog wel veel meer maar daar kom ik zo even niet op.

Ik wil dit jaar iig ook nog even naar Racoon toe. Ik vind het altijd wel leuk om die kleine Nederlandse bandjes uit te cbecken. Dit jaar geloof ik weinig naar buitenlands bands geweest. Tenzij ik nu de helft vergeet ofzo

-edit: vergeet ik zomaar de afscheidstoernee van Trockener Kecks waar ik zeker nog even een concert van mee zal pikken! -

Hmmzz....
pi_2011811
Pas vanaf dit jaar ga ik regelmatig naar een concert, en ik ben van plan deze stijgende lijn te blijven houden (naargelang mijn budget dat toelaat ).
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 10:45:01 #7
17050 basezum
are you toking 2 me ??
pi_2016162
zon 50 tot 60 per jaar denk ik.(heeft ook met mn werk en dj zijn te maken....)
ben elk weekend wel in een of ander vaag hok te vinden.....
AuDiO PhAnDaL....i fuck up sounds as a hobby!!!
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 10:48:12 #8
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_2016176
Ik ga denk ik'naar zo'n (ff tellen) 20 concerten per jaar.
Het ligt er een beetje aan. Heb een vaste band waar k meestal gemiddelt minstens 1 keer per maand naar toe ga (soms wat vaker ) en verder af en toe wat anders tussendoor... Dus denk dat ik wel aan de 20 kom Ik hou wel van concerten
G'day mates, I'm in Australia!!!
pi_2016177
Een keer of 8 denk ik... Mits het een goed jaar is.. En de laatste paar jaren waren niet echt een goed jaar. En natuurlijk per jaar minstens 1 festival. Dit jaar werchter.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zaterdag 7 december 2002 @ 21:28:46 #10
11502 nipeng
The last ride is free
pi_7198623
Zo'n 20 per jaar hoewel ik dit jaar al naar 36 "events" ben geweest (festival tel ik als een). Dit jaar nog 3 te gaan, In Extremo, Manowar en X-Mass metalfest.
  zaterdag 7 december 2002 @ 21:46:48 #11
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_7198940
tussen de 75 en de 100.

Zeker 30 van Kirsten dit jaar....

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_7207860
ik zit op ongeveer 1x per maand.

Volgende week ga ik naar de Dijk.
Week daarop ga ik naar Yinka
In februari naar de Counting Crows
In april naar Massive Attack (vvk begint zaterdag)
en in augustus naar de Stones

pi_7207941
Ik 15 tot 25, ff ruim geschat.
Dat zijn metal, soms ook rockconcerten.
pi_7208029
Iets van gemiddeld stuk of 6 a 7 denk
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  zondag 8 december 2002 @ 15:09:11 #15
41234 Flaw
Only the strong
pi_7208313
Met de festivals erbij heb ik de afgelopen jaren ongeveer 75 tot 100 bands per jaar gezien (festivals = pinkpop, pukkelpop, ozzfest, dynamo)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')