Ow ja, helemaal vergeten te melden, de brief is ook naar de politie gegaan en deze nemen de dreigementen ook serieus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef Cappy het volgende:
Heeft tie ook een tijdstip ? dan neem ik vrij en ga ik lekker de hele dag voor de TV zitten![]()
Het is gewoon onzin natuurlijk ... wie gaat er nu een kettingbrief sturen als tie gewoon een telefoon nummer kan bellen om te waarschuwen....
Misschien was zijn beltegoed opquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef Cappy het volgende:
Het is gewoon onzin natuurlijk ... wie gaat er nu een kettingbrief sturen als tie gewoon een telefoon nummer kan bellen om te waarschuwen....
Ze hebben het niet eens een paar weken geleden al via de media bekend gemaakt....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:56 schreef Virus3000 het volgende:
ja tuurlijk, gaat ff via de mail rond
quote:Terreurgroep dreigt Amsterdam en andere steden
Een groep verbonden aan terreurnetwerk al-Qaeda dreigt met aanslagen in Amsterdam en andere steden als de coalitietroepen zich niet terugtrekken uit Irak, meldt De Telegraaf.
Dreiging aanslagen
Sail
Volgens de krant melden ingewijden dat het Sail-evenement, dat half augustus in Amsterdam plaatsvindt, een mogelijk doelwit is. De gemeente Amsterdam heeft inmiddels in een persbericht ontkend dat er sprake is van een terreurdreiging rond het Sail-evenement.
Als je een tijdstip hebt; hoef je toch niet hele dag achter tv te zitten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef Cappy het volgende:
Heeft tie ook een tijdstip ? dan neem ik vrij en ga ik lekker de hele dag voor de TV zitten![]()
Vond ik dus net..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:06 schreef sweetgirly het volgende:
Bij the Gay pride hebben ze overigens toch wat maatregelen genomen.
Het is toch weer allemaal wat. .zucht.
Hmm..quote:'Draaiboek terreurdreiging Gay Pride op laatste moment aangepast'
(Novum) - De organisatie van de jaarlijkse Gay Pride in Amsterdam heeft het draaiboek voor terreurdreiging op het laatste moment nog aangepast. Dat meldt Algemeen Dagblad donderdag.
De feesten in de straten rond het Rembrandtplein gaan niet door. Organisator Siep de Haan zegt dat feestgangers daar bij een calamiteit 'als ratten in de val' zouden zitten, omdat het plein zelf vol zal staan met mensen.
Agenten zullen mogelijk preventief fouilleren. Ook rugzakken worden gecontroleerd. Bij een explosie wordt de muziek 'binnen een seconde' uitgeschakeld, weet de krant. Politieagenten zullen de regie onmiddellijk overnemen via de microfoons, en mensen naar veilige plekken dirigeren.
Politie noch organisatie heeft concrete aanwijzingen dat het homo-evenement doelwit is van terroristen. Deskundigen zien de Gay Pride echter als een perfect doelwit. Terreurexpert Dick Leurdijk van instituut Clingendael zegt in de krant: "Veel gewone Hollanders vinden deze homo-show al te excentriek. Moslimextremisten zien het helemaal als een tragische uitwas van die 'vervloekte' samenleving."
De Gay Pride gaat donderdagavond van start met een filmfestival op de Nieuwmarkt. Bij de traditionele kanaaloptocht, zaterdagmiddag om twee uur, worden 250 duizend toeschouwers verwacht.
Bron: Fok.nl
quote:Beatrix en Alexander naar Sail Amsterdam
DEN HAAG (ANP) - Koningin Beatrix en prins Willem-Alexander zijn van woensdag 17 tot en met zondag 21 augustus op en rond het IJ in Amsterdam aanwezig bij diverse evenementen SAIL Amsterdam, de internationale nautische manifestatie.Dat heeft de RVD vrijdag laten weten.
De Prins van Oranje, beschermheer van de Stichting SAIL Amsterdam, verricht woensdag 17 augustus in de Amsterdamse IJhaven de officiële opening van SAIL. De koningin doopt zaterdag 20 augustus de catamaran De Beatrix, een speciaal zeilschip voor mensen met een lichamelijke handicap.
Hoezo niet .. lijkt me wel een relaxte showquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:07 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als je een tijdstip hebt; hoef je toch niet hele dag achter tv te zitten?![]()
Tussen 13 en 23 augustus word ik al opgeblazen in de metro in Londonquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:36 schreef EKS1707 het volgende:
dat er aanslagen zouden worden gepleegd in Adam tussen 13 en 23 augustus op metro's en stations.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |