Antwoord 3. :quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:34 schreef ferdinandbol het volgende:
Vraagje 3. Kan niet inloggen bij Simtropolis. Zijn dat andere login gegevens dan FOK? Krijg steeds foutberichtour login failed. Username and/or Password is incorrect.
Please Note: You must have cookies enabled in your web browser in order to login to this bulletin board. Without having your web browser setup to allow cookies, you will be able to browse this bulletin board, but not login.
Vraagje 4 ben ik correct dat bij Simtropolis de downlous, plugins etc etc te verkrijgen zijn?
ben een totale koe op dat gebied wisten jllie dat. Maar simcity 4 spelen kan als de beste. Ik beloof jullie een keer een plaatje voor al die adviezen
En groeit het een beetje?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:43 schreef ElmarO het volgende:
Twee plaatjes uit m'n nieuwe stad Vierzon.
[[url=http://img94.imageshack.us/img94/2264/sc224vierzon9va.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img94.imageshack.us/img94/1926/sc225vierzon4xc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Is nog niet echt groot.quote:
Good ol' Coussin Vinniequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is nog niet echt groot.
En hier misschien nog iets leuks voor de mensen die maar geen winst kunnen maken.
Als je het aanbod afsloeg kreeg je ,dacht ik, het Simcity-kasteelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:52 schreef Drakul het volgende:
[..]
Good ol' Coussin Vinnie![]()
(Werd in 3000 zwaar afgeraden door je belastingsadviseur)
Kloptquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als je het aanbod afsloeg kreeg je ,dacht ik, het Simcity-kasteel
Hoeveel mensen wonen er in je stad? Zijn je sims goed opgeleid? Hoe zit het met de veiligheid/gezondheid?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:48 schreef Broodbeleg het volgende:
De vraag zal honderduizend keer gesteld zijn, maar waarom gaan mijn gebouwen niet de hoogte in? Ik heb bijna me map volgebouwd en ongelooflijk veel rijke gasten in me stad. maar de lucht in gaat het niet. Ik heb al geprobeerd om een tijd lang niets te bouwen, kijken of het dan werkt, maar helaas.
En tweede vraag, ik kan op Simtropolis alleen add-ons vinden voor canals, maar niet de canals zelf. Iemand een link?
Ik neem aan dat je deze bedoeld?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:48 schreef Broodbeleg het volgende:
De vraag zal honderduizend keer gesteld zijn, maar waarom gaan mijn gebouwen niet de hoogte in? Ik heb bijna me map volgebouwd en ongelooflijk veel rijke gasten in me stad. maar de lucht in gaat het niet. Ik heb al geprobeerd om een tijd lang niets te bouwen, kijken of het dan werkt, maar helaas.
En tweede vraag, ik kan op Simtropolis alleen add-ons vinden voor canals, maar niet de canals zelf. Iemand een link?
24000 maar, en educatie is goed (gratis en iedereen is high), veiligheid en gezondheid hetzelfde.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wonen er in je stad? Zijn je sims goed opgeleid? Hoe zit het met de veiligheid/gezondheid?
Je gaat pas de lucht in vanaf een inwoner aantal of 60 a 70.000quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:06 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
24000 maar, en educatie is goed (gratis en iedereen is high), veiligheid en gezondheid hetzelfde.
[[url=http://img306.imageshack.us/img306/7479/mainemar12411243845639wh.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je kan je map wel volgebouwd hebben maar als die stad maar in zijn eentje in de regio staat zal het nooit de lucht in gaan bouwen... De hoeveelheid wolkenkrabbers (stage 8 buildings) etc is sterk afhankelijk van je regionale populatie, dus niet de populatie van een kavel of stad.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:48 schreef Broodbeleg het volgende:
Hoe maak je eigenlijk die soort voetpaden die je bij die waterval hebt liggen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:43 schreef ElmarO het volgende:
Twee plaatjes uit m'n nieuwe stad Vierzon.
[[url=http://img94.imageshack.us/img94/2264/sc224vierzon9va.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img94.imageshack.us/img94/1926/sc225vierzon4xc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zitten in deze setquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe maak je eigenlijk die soort voetpaden die je bij die waterval hebt liggen?
Zodan! iemand is hier bezig geweest...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Misschien handig om het te plaatsen in het [Centraal] Sim City 4 Rush Hour Plugin Topic
Ik heb er toestemming voor gevraagdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:25 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Zodan! iemand is hier bezig geweest...
Ik weet niet of simtropolis dat op prijs stelt al die direct links of is daar toestemming voor gevraagd (en gekregen)?
Niet dat het mij uitmaakt ofzo, maar ik kan mij het bezwaar wel voorstellen als die er zou zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |