NAM?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Met de NAM kan je die stukken weg aanleggen.
Heb je een linkje voor mij?quote:
tuurlijkquote:
Via NAM modquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nice vooral die weg over de snelweg heen..
hoe heb je dat gedaan?
1: Zou ik ook even niet zo snel weten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:00 schreef ferdinandbol het volgende:
Ben net nieuw op dit forum maar worstel al jaren met Sim 4. Ben best wel goed maar wist niets van downloaden Nam etc etc.
Ga daar nu mee beginnen.
Vraagje 1. : ik krijg de rails niet aangesloten op mij haven, enig idee?
Vraagje 2. : heb dringend geld nodig. waar haal ik dat? (weet het is niet ethisch maar wel bittere noodzaak).
vraagje3. kom nog
Ik zou zeggen dien een aanvraag in op het forum van Simtropolis. Als je voorstel wordt uitgekozen/aan de beurt komt zal je hun kunnen helpen met foto's als referentiemateriaal van FloraHolland...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:13 schreef mschol het volgende:
vind het trouwens vreem d dat nog niemand heeft geprobeerd een bloemenveiling na te maken op simtropolis..
lijkt me wel cool om floraholland in je stad te hebben
Antwoord 1. : De standaard haven in SC4 kan niet aangesloten worden op het railnetwerk. Je zal er een vrachtstation naast moeten aanleggen en daar je rails aan zetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:00 schreef ferdinandbol het volgende:
Ga daar nu mee beginnen.
Vraagje 1. : ik krijg de rails niet aangesloten op mij haven, enig idee?
Vraagje 2. : heb dringend geld nodig. waar haal ik dat? (weet het is niet ethisch maar wel bittere noodzaak).
Probeer deze plugin...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Kom net weer van een vriend vandaan. Heb maar 2 steden en een industrie stad. Ze blijven maar klagen over dat ze te weinig kantoor gebouwen hebben. Wordt er schijtziek van. Bouw dan de lucht in
Heb meer kantoor dan residental
Hoe werkt dat dan met die bank? Ik heb die plugin wel geinstaleerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
1: Zou ik ook even niet zo snel weten.
2: Via deze bank.
3: Dan komen we daar later op terug
Die moet je neerzetten en dan met de ? erop klikken. Dan krijg je 'The Ultimate Budget Control Menu' op je scherm. Dan moet je op een bedrag klikken en dan krijg je dat erbij. Daarna verdwijnt hij weer, maar hij blijft wel in je nieuwsberichtenscherm staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan met die bank? Ik heb die plugin wel geinstaleerd.
onder rewards kan je em bouwenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan met die bank? Ik heb die plugin wel geinstaleerd.
Nee, aan je crackquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:15 schreef TYP het volgende:
Ik heb Rush Hour maar weer eens geinstalleerd, maar als ik hem opstart krijg ik de volgende fout: "The configuration file (Graphics Rule.sgr) cannot be parsed. Using built-in rules."
Dit had ik eerst niet, kan dit aan mijn nieuwe pc liggen?
volgensmij komt dit gewoon omdattie nog niet de goede instellingen had voor de grafische kaart..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:15 schreef TYP het volgende:
Ik heb Rush Hour maar weer eens geinstalleerd, maar als ik hem opstart krijg ik de volgende fout: "The configuration file (Graphics Rule.sgr) cannot be parsed. Using built-in rules."
Dit had ik eerst niet, kan dit aan mijn nieuwe pc liggen?
Alle plugins, gebouwen, mods etc gaan in de .....\My documents\SimCity 4\Plugins\ map...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:59 schreef Wutangtony het volgende:
hoe werken die plugins eigenlijk. Ik heb ook iets van de site gedonload maar ik weet niet in welk mapje het moet!!??
Jammer dat die link dood isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:34 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Probeer deze plugin...
Deze beïnvloedt de stagelimits van SC4 waardoor je eerder grotere kantoren kan krijgen...
edit:
Wat ook wil helpen maar niet de perfecte oplossing is, is de stad kopieëren in je regio zodat je regionale populatie stijgt. SC4 laat geen wolkenkrabbers toe met kleine steden in de regio.
hier werkkt hij gewoon...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jammer dat die link dood is
Maar toch bedankt voor je hulp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |