abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:48:19 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29448729
Er is geen centraal topic hiervoor, dus open ik maar ff een nieuw topic. Vandaag foto's wezen maken van een vervallen huis.

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:59:29 #2
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29448923
Wauw, gaaf! Ik houd wel van foto's van oude, vervallen gebouwen!

Ik heb alleen wel het idee dat de kleuren bij deze foto's iets te levendig en te fel zijn voor het onderwerp. Ik stel me meer donkere depressieve zwart-wit foto's voor bij een onderwerp als dit.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 19:19:51 #3
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29449203
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:59 schreef Subhuman het volgende:
Wauw, gaaf! Ik houd wel van foto's van oude, vervallen gebouwen!

Ik heb alleen wel het idee dat de kleuren bij deze foto's iets te levendig en te fel zijn voor het onderwerp. Ik stel me meer donkere depressieve zwart-wit foto's voor bij een onderwerp als dit.
Thnx ik heb heel de serie ook in ZW, maar omdat ik altijd met ZW aankom, dacht ik eens wat kleur te proberen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 19:24:17 #4
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_29449250
Prachtige foto's Puckzzz!!

Ik vind de kleuren juist eigenlijk wel mooi, die "bruine gloed" erover heen, weet niet goed hoe ik het anders zou moeten noemen
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 19:43:28 #5
15985 huiz
Man in Black
pi_29449485
Erg mooi

Ik denk dat zwart-wit in dit geval te saai zal zijn, zo in kleur vind ik ze heel sterk!
Scope Pure Colombia BV
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:41:35 #6
29038 Vectra
Buurman, ik hier?!
pi_29450568
In juni op vakantie geweest naar Cuba en een paar dagen in Havana gebleven. Als je daar nog geen verval kunt fotograferen, dan weet ik het ook niet meer.

Hier een paar probeerseltjes van mijn kant:

pi_29450698
Puckzzz ik vind dat je er iets teveel contrast en of saturation in hebt gegooid. Ik vind ze te vol van kleur, al kan de reeks het best hebben. het is alleen iets wat ik net zoveel mogelijk probeer af te leren, ik denk trouwens dat het meer in je contrast zit. Je hoeken en compositie zien er weer gewoon prima uit.[/mening]
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_29452171
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 19:19 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Thnx ik heb heel de serie ook in ZW, maar omdat ik altijd met ZW aankom, dacht ik eens wat kleur te proberen
Kijk, nou komen we ergens.

Lekkere serie, en dit soort harde contrasten past prima in het genre. De wc pot onder de boom vind ik minder passen. die hoort in een hokje met gebarsten tegeltjes en een gebladderd plafond.

@Vectra: die Cubaanse zijn ook leuk, maar dat scheve is of te scheef of niet scheef genoeg. Nu is het net of je de indruk van verzakking wilde wekken en dat werkt niet.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_29454317
Wow, echt wel mooi gedaan hoor! Vooral de vierde vind ik heel mooi!
'K denk dat ze in zwartwit juist ook heel mooi uit zullen zien. Aangezien er veel contrast in zit.
We've been through this before, so please understand
That nothing in this heart can save you from the pain you seek..
pi_29456370
@TS, ik vind die foto's juist erg mooi vanwege 't 'teveel' aan kleur e.d.

Mijn poging tot eenbijdrage aan dit topic
foto is afgezien van het verkleinen, niet bewerkt
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:09:53 #11
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29463433
Thnx allemaal

@V.V. die w.c. pot stond daar zo komisch onder die boom,ws hebben een stelletje onverlaten 'm daar neergezet ik vond het wel wat hebben

De Cuba foto's vind ik op zich mooi van kleur, maar idd die eerste had dan of nog schever, of gewoon recht gemogen van mij. De onderste is wel recht en die vind ik dan ook mooier

De foto hierboven vind ik qua compositie erg leuk gedaan (je ziet nog net die ventilator in de spiegeling van het water) maar ik zou 'm dus zelfwel door PS gehaald hebben om die blauwe kleur flink op te krikken
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:19:16 #12
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29463599
een paar in ZW :

pi_29464024
mijn favoriet

zaterdag 6 augustus 2005 @ 14:35:36 #14
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29466098
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:41 schreef PankPinther het volgende:
mijn favoriet

[afbeelding]
Mooi P.P.

waar is die genomen?
pi_29466362
Gave foto's zeg Daar had ik misschien wat meer aandacht aan kunnen besteden in Polen....
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29467415
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 14:35 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

waar is die genomen?
ouwe loods langs de maas bij ridderkerk
staalbewerking slikkerveer 1931 stond er op geloof ik

word binnenkort gesloopt om plaats te maken voor zo'n gelikte woontoren
pi_29467990
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 15:57 schreef PankPinther het volgende:

[..]

ouwe loods langs de maas bij ridderkerk
staalbewerking slikkerveer 1931 stond er op geloof ik
gauw! Nog even meer foto's maken!!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29468408
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

gauw! Nog even meer foto's maken!!
helaas... Heras hekwerk heeft inmiddels roet in het eten gegooid
pi_29469422
Bootjes vervallen ook
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_29490489
Verval met geschiedenis.

Door de bomen zie je een indrukwekkend roset van gebrandschilderd glas. Dit is nog ongeveer het enige, van het "Kasteel van Mesen", dat (nog) niet aangetast is door verval en de natuur.

Dit gebouw heeft een lange geschiedenis. Het was ooit een "motte", een cirkelvormige versterking ter bescherming tegen de terugtrekkende Noormannen. Het bestond, naast een houten woonhuis op de top van een berg, ook nog uit een hoeve die onderaan de berg gelegen was. Later werd om veiligheidsreden (brandgevaar) en om de status hoog te houden ( de adel en de hogere burgerij ) het houten huis vervangen door een stenen woontoren (donjon). Later werden aan de donjon verschillende gebouwen bijgezet, wat dan uiteindelijk in 1628 resulteerde in een Kasteel.

Hier blijft vandaag, sinds het vanop 20 juli 1972 onder de voogdij van de Minister van Landsverdediging staat, niet veel meer vanover.

Iets hoger steekt de toren af tegen de lucht.

De rest van het verval spreekt voor zich.

Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:09:57 #21
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29490812
Mooi H_G_T

mooi verhaal ook
pi_29490875
Mooie foto's puckzzz

Waar heb je die vervallen huizen gefotografeerd?

hoe lang duurd het ontwerpen eigenlijk?
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:28:11 #23
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29491096
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:14 schreef Mr. Orange het volgende:
Mooie foto's puckzzz

Waar heb je die vervallen huizen gefotografeerd?

hoe lang duurd het ontwerpen eigenlijk?
Dit huis was net voorbij Boekel. Niet ver hier vandaan

ontwerpen duurt nog ff (week of twee) heb het erg druk gehad, maar ga er deze week mee aan de slag
pi_29491173
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:28 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Dit huis was net voorbij Boekel. Niet ver hier vandaan

ontwerpen duurt nog ff (week of twee) heb het erg druk gehad, maar ga er deze week mee aan de slag
Oh ok Iteejer vroeg er naar
In Dordrecht heb je oude vervallen industrie panden staan

Ik merk het wel
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 7 augustus 2005 @ 23:47:39 #25
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29494417
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:33 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Oh ok Iteejer vroeg er naar
In Dordrecht heb je oude vervallen industrie panden staan
foto's!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')