Dank je wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdorie, de bal wilde er maar niet in in Drachten. Excelsior was wat ik gehoord heb verreweg de beste en had zo'n beetje 75 procent van de wedstrijd de bal. Looms heeft ook nog eens een penalty gemist... (Waarom neemt bijvoorbeeld Hoekstra die bal niet denk ik dan)
Hayder, AmyLee en BBGT8 gefeliciteerd met de overwinning!
Mwah gelijkspel was terechter geweest denk ik beide ploegen speelden bagger, ONS had wel meer balbezit dat wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was dus wel een baggerpot in Sneek, was de overwinning terecht?
Eindelijk. Zal je niet erg hebben gevonden!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wel, Arno Luby was buiten de ploeg gelaten. Sander Ter Harmsel werd rechtsback geposteerd. Hierdoor kwam er op het middenveld een plekje vrij voor Martijn Beltman. Scheppink nam z'n stek centraal achterin weer in.
die komen waarschijnlijk morgen of zo op de sitequote:Op zondag 11 september 2005 09:56 schreef BBGT8 het volgende:
heb op de site van RTV Oost gekeken. Wel inderdaad beelden van de uitzending van 9 sep gezien maar krijg de indruk dat ze alleen de beelden van de vrijdagse uitzendingen op de site zetten. Iemand hier een beetje meer mee bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |