abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29447666
Graag wil ik de mensen even wijzen op de Australische electronische act Infusion!

18 juni van dit jaar kwam ik bij toeval op een feest terecht in de Haagse Onefour waar Infusion voor een niet echt volle zaal wel een spetterend live optreden gaven. Ik was zeer onder de indruk.

Hun CD Six feet above yesterday is me ook goed bevallen. Niet perfect (maar dat is mijn persoonlijke mening), maar wel zeker lekker!

Morgen (06.08.05) treden ze ook op op Dance Valley.

En om af te sluiten een kleine quote:
quote:
Deze drie Australische heren worden al 'de nieuwe Underworld' genoemd.
pi_29454826
Niemand die Infusion kent? Echt zonde... 'Daylight hours' doet me echt aan Underworld denken.
pi_29456109
Heb er eerder wat over gehoord ja, maar weet niet echt precies meer wat. Lijkt me wel leuk om ze een keer mee te maken
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_29462692
Vandaag treden ze op @ DV.
pi_29462735
ja, helaas ga ik niet door omstandigheden, maar anders was ik zeker wel even bij ze wezen kijken
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_29462835
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 11:39 schreef Deviant1nl het volgende:
ja, helaas ga ik niet door omstandigheden, maar anders was ik zeker wel even bij ze wezen kijken
Heeft het met je vinger te maken?
pi_29462975
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 11:44 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Heeft het met je vinger te maken?
onder andere

Maar ik zit dus met de hond zoals je hebt begrepen in ander topic
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_29463159
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 11:51 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

onder andere

Maar ik zit dus met de hond zoals je hebt begrepen in ander topic
Oh ja, that's right.
pi_29474710
Op internet zwerft er ook nog wel ergens een Radio 1 Essential Mix van 04.01.2004 rond van Infusion.
pi_29480882
Is er iets van ze wat we kunnen beluisteren ergens?
pi_29550276
Jawel jawel, ik ken Infusion. Een tijdje geleden luisterde ik veel van ze, nu wat minder. Leuk om te downloaden: hun Essential Mix van 4 januari 2004.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_29550472
Bjork - Pagan Poetry (Infusion remix)
Infusion - Girls Can Be Cruel
Jasefos - Do What You Want (Infusion remix)
Infusion - Do To You (In 82)

infusion
pi_29550533
Ik hoop dat ze snel wat meer materiaal uitbrengen.
pi_29568748
Nou, ik heb wat geluisterd maar ik vind het zo spetterend niet. Underworld blijft toch echt een klasse apart. Sjezus wat waren ze vet in de HMH vooral dat nieuwe nummer met die drum'n'bass shit! (sorry offtopic)
pi_29569854
Dat direct vergelijken met andere groepen en bands in zulke termen vind ik wat zinloos, dat trekt mij iig niet aan om naar zo'n groep te luisteren. Het lijkt me voor zo'n groep ook niet echt positief om als 'nieuwe' Underworld betitelt te worden, dan leg je de lat wel erg hoog want misschien willen ze wel niet op UW lijken
pi_29569938
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:02 schreef Beathoven het volgende:
Dat direct vergelijken met andere groepen en bands in zulke termen vind ik wat zinloos, dat trekt mij iig niet aan om naar zo'n groep te luisteren. Het lijkt me voor zo'n groep ook niet echt positief om als 'nieuwe' Underworld betitelt te worden, dan leg je de lat wel erg hoog want misschien willen ze wel niet op UW lijken
Het was maar een quote die ik ergens oppikte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')