Okay doei doei en misschien tot straksquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet even off. Zus en zwager zijn even langs gekomen
Zegt me zo helemaal niets... toch eens opzoeken en luisteren.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:19 schreef Modus het volgende:
Dawn Penn - You don't love me (no no no).
quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:28 schreef Berkery het volgende:
Michael Landon & crew
Ik heb die serie altijd vermeden
Drat and dubble drat! Mijn nichtje is 3 uur geleden door mijn neef opgehaald tegelijk met mijn pc.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:40 schreef Diaan73 het volgende:goedemidddag allen
Ano dat zie je goed, maar nu nog de naam van deze kinderserie
Sollyquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drat and dubble drat! Mijn nichtje is 3 uur geleden door mijn neef opgehaald tegelijk met mijn pc.
Geeft niks hoor. Alleen kon mijn nichtje vast wel het antwoord geven.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
SollyDeze serie wordt uitgezonden op Ketnet.
Maar even een andere doen dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Alleen kon mijn nichtje vast wel het antwoord geven.
Laat ik aan jouw oordeel over. Ik weet het antwoord niet, maar iemand anders misschien wel.quote:
Yepquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:40 schreef Diaan73 het volgende:goedemidddag allen
Ano dat zie je goed, maar nu nog de naam van deze kinderserie
foto heb je mn vraag nog in digitale camera topic?
Wat mij betreft: gooi er maar in!quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:02 schreef fotoloog het volgende:
Ik heb er ook nog wel één onder het stof liggen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |