abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29445668
Smachtend wacht ik op digitale tv in Alkmaar... digitenne / kpn dekken hier niet en verder zijn er geen aanbieders behalve UPC... en die is nog niet digitaal.

Heb ooit gehoord dat ze er mee bezig zijn- maar de klantenservice heeft verder geen informatie.
Wie heeft inside information en weet wanneer in Alkmaar de boel digitaal moet gaan?

grtn
robert
= Het leven is als een neus - je moet eruit halen wat erin zit =
pi_29446022
Ik woon ook in Alkmaar heb heb al UPC Digital
Al bijna een jaar nu denk ik.
Misschien dat jij in een deel van Alkmaar woont waar het nog niet te krijgen is, maar dat zou ik eerlijk gezegd wat vreemd vinden.
Nadeel vind ik wel dat je niet over alle kanalen kunt beschikken waarmee ze adverteren.
Bijvoorbeeld 60+ muziekkanalen zijn er niet. Heb er slechts een stuk of 9.
Cinenova is er uit getrapt (helaas) en daarvoor in de plaats is Canal+, waarvoor je weer een apart abo moet afsluiten (extra kanaal net zoals Al-Jazeera). Gelukkig blijven de Discovery Channels er wel gewoon op zitten
pi_29446095
Aangezien UPC overgaat op een nieuw systeem zal de postcode check wel even uitgeschakeld zijn.
Eind van de zomer zou er nieuws zijn.
- NAC Breda -
pi_29447287
DPCKippie, hoe bevalt het jou ? heb je ook chello en telefonie ? Hoe is de kwaliteit ?
pi_29447637
Nee, ik heb geen chello en telefonie (via digital).
Mijn telefonie gaat zometeen via mn adsl proverder (adsl2+ lijntje).
Maar UPC digital bevalt me wel goed
Kijk zeer regelmatig naar een aantal extra zenders die ik anders niet heb
pi_29449340
ok
keus zou voor mij hele pakket zijn - kan ik mn kpn lijn de deur uit doen, scheelt weer.
pi_29452656
hele digitale televisie verkoop is gestopt bij UPC....ze zijn, volgens mij, iets aan het bekokstoven daarzo
pi_29455707
Neem nou gewoon een schotel, misschien nie zo mooi aan de muur maar ik heb wel +700 zenders en altijd haarscherp. En kwa abbonement: betaal ik 8 euri in de maand. zie www.canaldigitaal.nl
pi_29460318
en ik moet meteen minimaal 4 decoders kopen.. 3 tv en een video :-(
en bluebit > upc verkoopt nog wel hoor, alleen niet in alkmaar, of bedoelde je dat ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')