abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29441996
Bah! Ik heb er gvd 3uur over gedaan om naar mijn werk te komen ipv de normale 35 minuten!
Alleen omdat zo'n hoerige chauffeur zijn kut vrachtwagen niet kon besturen, en z'n vrachtwagen weer zonodig over de gehele snelweg moest leggen !
pi_29442023
Kut auto's die vrachtauto's afsnijden zodat deze door een uitwijkmanouvre omdonderen.
I am the greatest man on earth.
pi_29442024
Ga dan ook naar huis! Henk!
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_29442078
Henk, zo heet je moeder ook zeker.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:40:57 #5
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_29442101
gezien de kilometers die truckers maken, en het aantal ongelukken in die tijd, kun je wel stellen dat de gemiddelde trucker een stuk betere chauffeur is dan jij
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_29442121
gisteren was er 1 met een heleboel bier ongevallen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:43:51 #7
35002 sj44k
Goedgekeurd door de NVVH
pi_29442145
ongenuanceerd wezen
pi_29442240
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 11:40 schreef twiFight het volgende:
gezien de kilometers die truckers maken, en het aantal ongelukken in die tijd, kun je wel stellen dat de gemiddelde trucker een stuk betere chauffeur is dan jij
Helaas zitten ze te lang achter het stuur tegenwoordig.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:56:19 #9
35002 sj44k
Goedgekeurd door de NVVH
pi_29442300
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 11:51 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Helaas zitten ze te lang achter het stuur tegenwoordig.
ja, druk iedereen maar weer in t zelfde hoekje... zo ken ik ze ook. Iedereen die iets met 3d doet is nerd met jampotjes
ongenuanceerd wezen
pi_29442499
Ach gut..
-
pi_29442542
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 11:33 schreef SolidArt het volgende:
Bah! Ik heb er gvd 3uur over gedaan om naar mijn werk te komen ipv de normale 35 minuten!
Alleen omdat zo'n hoerige chauffeur zijn kut vrachtwagen niet kon besturen, en z'n vrachtwagen weer zonodig over de gehele snelweg moest leggen !
Ooit wel eens met een vrachtwagen chauffer meegereden? Weet jij wat voor achterlijke situaties automobilisten veroorzaken waardoor een vrachtwagen chauffer rare uitwijkmaneuvres moet maken? Bijvoorbeeld, een automobilist die nog net even die vrachtwagen wil inhalen, en op het laatste moment, net voor de vrachtwagen langs, nog wil uitvoegen (dit is 1 van de 600 voorbeelden) Denk daar maar eens over na

En nee, ik ben geen vrachtwagen chauffer....
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:19:54 #12
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29442672
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 14:10:15 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_29442726
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 11:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
gisteren was er 1 met een heleboel bier ongevallen
drankmisbruik
My wife made me join a bridge club. I jump off next Tuesday
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:25:10 #14
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_29442752
Vrachtwagens
Kut
Mij mag je er voor wakker maken.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:25:16 #15
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_29442754
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:12 schreef chris80 het volgende:

[..]

Ooit wel eens met een vrachtwagen chauffer meegereden? Weet jij wat voor achterlijke situaties automobilisten veroorzaken waardoor een vrachtwagen chauffer rare uitwijkmaneuvres moet maken? Bijvoorbeeld, een automobilist die nog net even die vrachtwagen wil inhalen, en op het laatste moment, net voor de vrachtwagen langs, nog wil uitvoegen (dit is 1 van de 600 voorbeelden) Denk daar maar eens over na

En nee, ik ben geen vrachtwagen chauffer....
Ooit weleens in een auto gereden of meegereden. Weet jij wat voor achterlijke dingen sommige vrachtwagenchauffeurs doen.

Het werkt beide kanten op. maar ik ben van mening, dat als rijden je beroep is, dat je met meer voorzichtigheid en zelf controle je beroep hoort uit te oefenen.

Als een piloot dezelde attitude had als een vrachtwagenchauffeur, dan zouden er een stuk meer vliegtuigongelukken zijn. Ik neem hiermee geen automobilisten in bescherming, want ik kom genoeg klootzakken tegen op de weg elke dag. Maar vrachtwagenchauffeurs zijn verre van onschuldig.

Wel wil ik wel nog zeggen, dat de uitwijkmanoeuvres die vrachtwagenchauffeurs moeten maken, wel vaak hun eigen schuld zijn. Ze geven vaak te weinig ruimte aan de automobilist waardoor die uit frustratie stomme dingen gaat doen.
Horrible Cunt!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:25:50 #16
16733 blade182
Guess what I don't give a
pi_29442766
Ik kwam vandaag weer zo'n gek van een vrachtwagenchauffeur tegen die gewoon door rood de weg op ging, gelukkig kon de auto bestuurder en ik op tijd remmen, maar leuk is anders. Hebben die gasten haast of zo...
Gekken op de weg...
How about a nice warm cup of SHUT THE FUCK UP!
pi_29442770
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:12 schreef chris80 het volgende:

[..]

Ooit wel eens met een vrachtwagen chauffer meegereden? Weet jij wat voor achterlijke situaties automobilisten veroorzaken waardoor een vrachtwagen chauffer rare uitwijkmaneuvres moet maken? Bijvoorbeeld, een automobilist die nog net even die vrachtwagen wil inhalen, en op het laatste moment, net voor de vrachtwagen langs, nog wil uitvoegen (dit is 1 van de 600 voorbeelden) Denk daar maar eens over na

En nee, ik ben geen vrachtwagen chauffer....
Maar er zijn ook voorbeelden te noemen waar een automobilist niets mee te maken heeft (maar wel de dupe van kan worden) Denk maar aan het ongeluk van de week net over de grens in duitsland dat een vrachtwagen achterop een file in rijd...
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:28:47 #18
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_29442813
A2
Trotse mamma :)
pi_29442852
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:25 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ooit weleens in een auto gereden of meegereden. Weet jij wat voor achterlijke dingen sommige vrachtwagenchauffeurs doen.

Het werkt beide kanten op. maar ik ben van mening, dat als rijden je beroep is, dat je met meer voorzichtigheid en zelf controle je beroep hoort uit te oefenen.

Als een piloot dezelde attitude had als een vrachtwagenchauffeur, dan zouden er een stuk meer vliegtuigongelukken zijn. Ik neem hiermee geen automobilisten in bescherming, want ik kom genoeg klootzakken tegen op de weg elke dag. Maar vrachtwagenchauffeurs zijn verre van onschuldig.

Wel wil ik wel nog zeggen, dat de uitwijkmanoeuvres die vrachtwagenchauffeurs moeten maken, wel vaak hun eigen schuld zijn. Ze geven vaak te weinig ruimte aan de automobilist waardoor die uit frustratie stomme dingen gaat doen.
60.000 km per jaar genoeg in de auto van de zaak? en dan heb ik het nog niet ees over mijn privé kilometers......

Zeg ook niet dat automobilisten heilig zijn, en vrachtwagen chauffeurs zijn dat ook niet. Alleen kan je met een auto iets makkelijker een uitwijkmaneuvre maken als met een vrachtwagen...

Maar tong_poh, blijkbaar heb jij dus nog nooit meegereden met een vrachtwagen. Dacht er zelf ook eerst zo over hoor... maar toen ik eenmaal met iemand heb meegereden, en ik het verhaal eens van de andere kant zag, ben ik er heel anders over gaan denken.
pi_29442970
Die professionele chauffeurs ook...altijd maar zich op de vette borst kloppen maar kunnen rijden ho maar.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 15:08:23 #21
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_29445007
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:31 schreef chris80 het volgende:

[..]

60.000 km per jaar genoeg in de auto van de zaak? en dan heb ik het nog niet ees over mijn privé kilometers......

Zeg ook niet dat automobilisten heilig zijn, en vrachtwagen chauffeurs zijn dat ook niet. Alleen kan je met een auto iets makkelijker een uitwijkmaneuvre maken als met een vrachtwagen...

Maar tong_poh, blijkbaar heb jij dus nog nooit meegereden met een vrachtwagen. Dacht er zelf ook eerst zo over hoor... maar toen ik eenmaal met iemand heb meegereden, en ik het verhaal eens van de andere kant zag, ben ik er heel anders over gaan denken.
Oh, wel degelijk meegereden met een vrachtwagen. Met verschillende chauffeurs. Dat is een wereld van verschil. Sommigen rijden op het randje. Ze proberen overal een extra km/h of metertje extra ergens uit te halen. Zijn agressief in manoeuvres en proberen vaker automoblisten gewoon dwars te liggen. Dezen zijn ook degenen die vaker ongelukken krijgen.

De anderen daarentegen zijn wat rustiger. Ze weten, dat agressief rijgedrag meestal maar een paar minuten tijdswinst oplevert. Ze geven genoeg ruimte, halen alleen in als er tijd en genoeg ruimte is. Als er te weinig verschil is in snelheid, dan blijven ze er achter rijden. Ze realiseren zich, dat veel automoblisten (overdreven) haast hebben en stomme dingen doen en rijden mede daarom defensief. Ze weten ook, dat ze een object besturen, dat luttele tonnen weegt. Je kunt er geen fouten mee maken. En zoals ik al zei, weten ze ook dat het hun plicht is om verantwoordelijk met hun beroep om te gaan.

Nogmaals, ik ontken niet, dat veel automoblisten gewoon kut rijden. Maar veel aggro chaufeurs leggen de schuld te vaak bij anderen neer i.p.v. naar zichzelf te kijken. En ja, dat doen ze van beide kanten.
Horrible Cunt!
pi_29445090
Ze moeten echt die mongolen van de weg halen eigenlijk.. maar in ieder geval een ALGEHEEL inhaalverbod voor vrachtwagens. Vrachtwagenschasuffeurs zijn de grootste asociale klootzakken die er zijn. Inhalen en vervolgens een kwartier of langer naast een collega blijven rijden, of gewoon een rotonde oprijden omdat ze weten dat je toch wel vol op de rem gaat.

Of ze rijden gewoon 4 mensen aan die vervolgens levens verbranden en stappen zelf ongedeerd uit. Iets te lang doorgewerkt maar ja kan gebeuren he. Elke dag zijn er wel weer zo een paar van die mongolen die in slaap vallen achter het stuur.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 15:37:35 #23
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_29445464
Ik ben ook voor een inhaalverbod, maar dan wel alleen in de spits. En dan wel streng erop toezien.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_29445653
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 15:37 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben ook voor een inhaalverbod, maar dan wel alleen in de spits. En dan wel streng erop toezien.
Dat is al op heel veel plaatsen alleen daar trekken die flikkers zich niks van aan.
Dus idd heel streng er op toezien.

Maar grootste probleem blijft dat mensen die vrachtwagens in gaan halen met 90 a 100 waardoor er gewoon een file ontstaat die met 90 voorbij die vrachtwagens moet.
En dan gaan vaak de vrachtwagens nog harder dan de linker rij
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 16:00:48 #25
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_29445827
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:25 schreef tong_poh het volgende:

[..]


Wel wil ik wel nog zeggen, dat de uitwijkmanoeuvres die vrachtwagenchauffeurs moeten maken, wel vaak hun eigen schuld zijn. Ze geven vaak te weinig ruimte aan de automobilist waardoor die uit frustratie stomme dingen gaat doen.
Of de automobilist eist een ruimte op die er niet is.

Maar we kunnen lang of kort lullen, elke beroepsgroep heeft zijn eigen asocialen. Zowel onder vrachtwagenchauffers, als onder zakenlieden, als onder bouwvakkers, om maar wat groepen te noemen. Maar om meteen maar iedereen uit een bepaalde groep over één kam te scheren gaat mij te ver.

Ik stel voor dat TS en soortgelijke schreeuwlelijkerds eens een paar vrachtwagen rijlessen gaan volgen om eens te ervaren hoe het is om in een groot log voertuig aan het verkeer deel te nemen. Zodat ze hetzelfde gaan ervaren als wat de beroepschauffeurs ervaren, zodat ze in de toekomst niet meer zo hersenloos gaan zitten blaten.

P.S. Ik ben geen vrachtwagenchauffeur, ik ben gewoon een automobilist die de zaak niet van één kant bekijkt.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')