ik vind het juist heerlijk die belspellen, hoe dom kun je zijn! het is gewoon cult. die meid moet gewoon de hele uitzending bij elkaar lullen, en wat een onzin komt eruit!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:58 schreef Droopie het volgende:
nou wou ik heel bijdehand zeggen belspelletjes is geen tv, staat ie bij mij op rtl4.
ik kijk ffquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:13 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik vraag me af jazza, of je de BoF server-logo een meer urban feel/twist kunt geven?![]()
We gaan vanavond Live volgens de berichten op de site.quote:
zoiets? http://img301.imageshack.us/my.php?image=bf2r2c25cf.jpgquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:13 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik vraag me af jazza, of je de BoF server-logo een meer urban feel/twist kunt geven?![]()
De punten zijn dat onderscheidingsicoontje toch? (bekertje) Gevechten en teamwork opgeteld zeg maar??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:23 schreef BaraCuda het volgende:
Ik snap nog steeds niet mensen nu al aan de 25000 of zelfs bijna 50000 punten kunnen zitten hoorIk bedoel ik eindelijk altijd wel in de top 5 maar zit pas aan de 5000 punten
Dan gaat mijn pc kaput volgens mij. Hier een paar shots via google:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:31 schreef jazza het volgende:
[..]
ik kijk ff
PS maak ff een paar screenies met alles op high van urban settings in bf2!
Als allemaal goed is spelen we vanavond op onze eigen serverquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:37 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *..Goeiensnavonds
22:37 uur lokale tijd dus dicht tegen middernacht aan.
Wordt er nog gespeeld nu want voor mij is het al avond en was net op die 69.....server
(sickert promoot die vaak) maar weer helemaal niemand!![]()
Als jullie vanavond gaan spelen om +/- 20:00 uur NL tijd dan is het hier 04:00 uur in de ochtend.
Ik ga over 2 uurtjes het nachtleven in en weet niet of ik dan met m'n dronken kop
(en een lekker wijf aan de arm) dan ff online kom.
Maar je weet maar nooit, voor hezelfde is het een k*t met peren avond![]()
Dus waar en wanneer komen we bij elkaar?
Misschien kun je de 'kleur' gebruiken vd laatste 3 screenshots? Beetje sand/desert look met op de achtergrond iig een palmboom ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:42 schreef jazza het volgende:
[..]
zoiets? http://img301.imageshack.us/my.php?image=bf2r2c25cf.jpg
Ik wacht op een reactie van i3d. Ze hebben gezegd dat de Server vanmiddag online zal zijn...quote:
komt wel een keer...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:47 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Misschien kun je de 'kleur' gebruiken vd laatste 3 screenshots? Beetje sand/desert look met op de achtergrond iig een palmboom ...![]()
Eind Augustusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:37 schreef kievit19 het volgende:
en is er trouwens al wat bekend over de 3e patch wanneer die precies uitkomt?
en is er trouwens al wat bekend over wanneer onze server precies on-line gaat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
en is er trouwens al wat bekend over de 3e patch wanneer die precies uitkomt?
[..]
Eind Augustus
Hoop vandaag nogquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:00 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
en is er trouwens al wat bekend over wanneer onze server precies on-line gaat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |