ah... vandaar dat er een "cd-key changer" bijzat.... maar ik ga hem orgineel halen, mag hopen dat die key NIET gebruikt word??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:33 schreef Silver_Shark het volgende:
BF2 let er op dat je niet de zelfde cd key gebruikt. dan andere spelen. als andere mens in een server zit met die cd key kan jij er niet in dan krijg je een berichtje van je cd key is al in gebruikt. en kan je maar soms spelen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:00 schreef Droopie het volgende:
2. Is er een mogelijkheid dat de codec Speex 12.3 kbit,
ook op de MOC en China geinstalleerd word, want de kwaliteit
is stukken minder op die 2 server. Voor sommige zelfs bijna niet
te verstaan. Mening van meerderen, niet alleen door mij vastgesteld.
1. Done pasword = FOK!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:00 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een vraagje voor de TS-server.
1. Kan er een passwoord op, irritante mensen.
2. Is er een mogelijkheid dat de codec Speex 12.3 kbit,
ook op de MOC en China geinstalleerd word, want de kwaliteit
is stukken minder op die 2 server. Voor sommige zelfs bijna niet
te verstaan. Mening van meerderen, niet alleen door mij vastgesteld.
3. Bestaat er een mogelijk heid om de ts-server te koppelen aan de
gameserver. Zodat iedereen automatisch naar het goede team gaat
en het derde kanaal voor bv. de warserver of ander gebruik gebruikt wordt.
Dit om het wat overzichtelijker te houden, als het niet mogelijk is eventueel
Ventrilo gebruiken (zag dat clans dat vaker gebruiken als TS, maar ikzelf heb
er geen ervaring mee).
Reden dat ik dit vraag is omdat gisteren zaten we een beetje verspreid en toen
er ook nog een kleuter kwam die vroeg of we mee wouden doen aan Idols, werden
we er een beetje gek van.
Done ik zie jjullie vanvond en anders morgen avond bij de openingquote:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:58 schreef Molotov25 het volgende:
Cool kan niet wachten
btw Is er nog een donaties nog om de server de eerste drie (of 6 )maanden in de lucht tehouden
Ik kan wel wat missen voor een stabiele server
De server blijft sowieso 3 maanden in de lucht. Op dit moment hebben we (geloof ik) al 40,- over met nog enkele donaties in de pijplijn. Dat geld wordt gebruikt voor de volgende 6 maanden. Mocht je nu willen doneren (15,- voor 3 maanden) dan kan dat altijd en wordt dat bedrag meegenomen voor de volgende drie maanden. Uiteraard krijg je de dan wel vanaf het begin volledige toegang tot de server en voorrang op niet betalende members. Hoe je een donatie moet doen lees je hier.
Dan doe je connect en dan alles invoeren en dat werkte bij mij ook niet neequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:00 schreef Droopie het volgende:
paswoord doet het niet ook niet in verschillende variaties
Ik hoop het welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:47 schreef Fliepke het volgende:
Ik moet vannacht slapen (morgen weer vroeg werken), maar ik kom zeker even kijken morgen.
Is ie ook ranked/
Jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:47 schreef Fliepke het volgende:
Is ie ook ranked/
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:58 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik hoop het welbetaal geen 5 euro per maand voor een unranked server
Echt super dat het gelukt is trouwens! Hebben de .... GOT'ers eigenlijk al een eigen ranked server?
I-Spy zal deze tekst niet waarderenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:00 schreef Fliepke het volgende:
Ik stoor me trouwens enorm aan al die waardeloze commanders die in een hoekje gaan liggen. Ik schiet ze tegenwoordig na een paar waarschuwingen gewoon dood. Irritante rotlui
Ja ach 5 euro per maand heb ik er zeker wel over! Goede ping, altijd kunnen spelen, veel FOK!kers en Nederlanders, ranked server & mogelijkheid tot urban maps only. Heerlijk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Tis dat ik niet zoveel speel, maar mocht ik wat meer gaan spelen dan ga ik ook wel een donatie doen
Gewoon connect moet je rechts onderin het channel pasword invoeren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:00 schreef Droopie het volgende:
paswoord doet het niet ook niet in verschillende variaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |