In Azië hebben ze van die 80% volle kruidendrankjes, gratisch!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:39 schreef brainster het volgende:
[..]
Kan, maar we kunnen ook bij Saarah, in België.
Die hebben pils voor 1,40
bij mij ging die test niet verder na mijn geschatte leeftijd, 70,8 jaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
Uitslag van die test:
"Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 6 jaar oud te worden."
![]()
![]()
Doe even sneu zeg, 22 delen van tevoren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:57 schreef Casparovvv het volgende:
wie heeft trouwens de patenten voor #100 al aangevraagd?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:10 schreef Casparovvv het volgende:
Er liepen figuren rond die #75 al wilden vieren?
Ik hoef ze niet heur, waarschijnlijk wordt dat topic toch geopend door Imberr om 4:47 s'nachts ofzo
Dr word toch nooit gecontroleerd... Laatst zat ik met n groep 15 jarige gezellig Baileys te zuipen in de kroeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:46 schreef Jaguarized het volgende:
15 jarigen komen een kroeg niet in als er gecontroleerd wordt.
of we doen het bij me werk in de kroeg. dat is wel een toeristen/fietserscafe maarre er kunne gerust 50 pubers in:P als die zich enigszins normaal houden. pilse 1,50 baileys 2,10 zo duur is het dan niet eens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Dr word toch nooit gecontroleerd... Laatst zat ik met n groep 15 jarige gezellig Baileys te zuipen in de kroeg.
En dan de helft aan de cola aangezien ze nog geen alcohol mogenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:40 schreef B_BOY het volgende:
maar wat vinden de pubers nou van een meet. lijkt mij wel grappig. met zijn alle de kroeg in ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |