Heej, jou kom ik ook overal tegen hequote:
Nee. O, verrek. Nu zie ik het! We zitten in NWS!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ben je blind EN dement ofzo? Weet je zelf niet meer wat je hebt geschreven?![]()
Ja, met jou niet... ik vind je nog steeds een lul.quote:
lekker ruim en warm...maar dat weet je toch..jij komt er net uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:57 schreef pekel het volgende:
[..]
En hoe. 't Schijnt dat je mammie een grote aars heeft.
zeker ook een nerger?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:58 schreef wonko het volgende:
[..]
lekker ruim en warm...maar dat weet je toch..jij komt er net uit
Daarom zit je dus in de WAO.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:58 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, met jou niet... ik vind je nog steeds een lul.![]()
Nee, je bent een idioot; precies zoals ik al de hele tijd beweer. (o ja, EN je neukt waarschijnlijk dieren).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:58 schreef pekel het volgende:
[..]
Nee. O, verrek. Nu zie ik het! We zitten in NWS!
Idd...geil ding.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:58 schreef wonko het volgende:
[..]
lekker ruim en warm...maar dat weet je toch..jij komt er net uit
Ik ga best hard lachen als jij onder een vrachtwagen komt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, je bent een idioot; precies zoals ik al de hele tijd beweer. (o ja, EN je neukt waarschijnlijk dieren).![]()
nee...emmenquote:
splet*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:00 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ga best hard lachen als jij onder een vrachtwagen komt.
Best sneu trouwens dat jij het geld niet hebt. En ook sneu dat je je woonplaats niet in je profiel durft te zetten.quote:
Als je eens zou proberen om 'sense' te maken van je eigen posts, zou het voor veel mensen misschienn wat makkelijker zijn om jou niet als 1 of andere kwijlende mongool voor te stellen.quote:
amersfoortquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:01 schreef pekel het volgende:
[..]
Best sneu trouwens dat jij het geld niet hebt. En ook sneu dat je je woonplaats niet in je profiel durft te zetten.
Waarschijnlijk ben je te dom om een vrachtwagen-rijbewijs te krijgen dus... kun je lang wachten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:00 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ga best hard lachen als jij onder een vrachtwagen komt.
maar wáárom zit je eigenlijk in de wao?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als je eens zou proberen om 'sense' te maken van je eigen posts, zou het voor veel mensen misschienn wat makkelijker zijn om jou niet als 1 of andere kwijlende mongool voor te stellen.![]()
bier na wodka drinkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:03 schreef ARKON het volgende:
[..]
dan draaien we het om:
Bier, vodka & wijn![]()
game on!
pure liefdequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:03 schreef Deviant1nl het volgende:
mensen, het gaat over niks doen hier, geen ruzies uitloken
Ojee nu heb je hem er ook nog eens bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heej, jou kom ik ook overal tegen he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |