pekel zet mensen ertoe aanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ben jij hier degene die houdt van bestialiteiten of was dat Pekel?
2xquote:
kom kom...voor een neon rel moet je hem hebbenquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:50 schreef pekel het volgende:
O. Dickthedick blijkt 6224 posts te hebben en is zwaar newbie. Sorry, die snapt het woord "sterf" niet eens.
Zal me proberen te verlagen tot zijn niveau.
emmenquote:
Breezah is tegenwoordig uit, netzoals neon. Leven nu in hun eigen wereldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:52 schreef wonko het volgende:
[..]
kom kom...voor een neon rel moet je hem hebben
wereld....erwtje bedoel jequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:53 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Breezah is tegenwoordig uit, netzoals neon. Leven nu in hun eigen wereld
ander onderwerpquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vakantie
Niks doen.
Laat naar bed toe.
De heleweek al rond 5/6 uur.
Te erg
Stoere kerel. Zal ik je papa roepen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Newbie
Omdat je een duizendtal meer smilies gezet hebt dan ik?
Ik denk dat jij je definitie van 'newbie' maar eens moet bijstellen.
![]()
Ja, doe maar. Waarschijnlijk vind je hem in de slaapkamer van je moeder sukkel!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Stoere kerel. Zal ik je papa roepen?
graag = dikke tietenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Stoere kerel. Zal ik je mama roepen?
Whehe..ik kan wel lachen met jou.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, doe maar. Waarschijnlijk vind je hem in de slaapkamer van je moeder sukkel!![]()
jaloers?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:55 schreef pekel het volgende:
Ohw, die Nickthedick z'n papa en Wonko z'n mama hebben beiden samen geneukt?
anders kregen ze niet zo'n miskleun als jouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:55 schreef pekel het volgende:
Ben je blind EN dement ofzo? Weet je zelf niet meer wat je hebt geschreven?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:55 schreef pekel het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |