abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:42:55 #1
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29433123
THQ heeft vandaag het vervolg op Full Spectrum Warrior aangekondigd. Full Spectrum Warrior: Ten Hammers verschijnt op de Xbox, PlayStation 2, en in tegenstelling tot deel een ook op de GameCube. Het vervolg is gebaseerd op de gameplay van het origineel, maar bevat ook nieuwe en uitgebreide elementen zoals een nieuw multiplayer-systeem, door spelers gecontroleerde coalitiekrachten, mechanische eenheden, geavanceerde personagemogelijkheden en verbeterde kunstmatige intelligentie van vijanden. Peter Dille, senior vice president, worldwide marketing van THQ:

Als teamleider is het aan jou de taak de verschillende infanterie- en schietteams door een variatie van vijandelijke omgevingen te leiden. Een intuïtief controleschema moet de richting van teams in real-time weergeven, terwijl spelers vijanden in meer dan 12 levels de oorlog aangaan. Online kunnen spelers tegen vrienden strijden in een veelheid aan nieuwe een-tegen-een en coöperatieve missies. Andrew Goldman van Pandemic Studio:

facts:
- Ontwikkelaar: Pandemic Studios
- Uitgever: THQ
- Nederlandse uitgever: Atoll Soft
- Online: Ja
- Genre: Simulatie
- Aantal spelers: Niet bekend
Wat zeggie? Ooooh! Zeg dat dan.
pi_29434312
kvind de screens nogal lelijk, is dat ps2 versie?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:30:49 #3
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29434373
Ja dat zijn ps2 screens helaas zijn Xbox screens niet te vinden
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:31:52 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_29434406
Volgens mij is de opvolger al een paar maanden bekend, en hoe weet je dat ie op de NGC uitkomt?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 7 augustus 2005 @ 22:03:40 #5
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29492497
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:31 schreef speknek het volgende:
Volgens mij is de opvolger al een paar maanden bekend, en hoe weet je dat ie op de NGC uitkomt?
staat allemaal op internet.. + ik heb dingen in de power unlimited lopen lezen...
pi_29493975
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 22:03 schreef ricaplayer het volgende:

[..]

staat allemaal op internet.. + ik heb dingen in de power unlimited lopen lezen...
die zijn standaard een maand telaat
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')