wat zeg ik nou? lees voortaan even, het zijn lange dikke schaamharen, gekruld. Ze zijn echter lichtblond.quote:
Damn man verwacht je nou echt serieuze reacties te krijgen hierop. Om je onzekerheid over een paar lullige haartjes de kop in te drukken: Wat jij hebt is volledig normaal, zeker als het haar op je kop ook licht van kleur is. Een roodharige heeft in de regel rood schaamhaar en hoe meer blond er op je kop staat hoe lichter het haar op je ballen. Als je het niet mooi vind kun je het altijd kleuren natuurlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:18 schreef maertz het volgende:
Hebben meer dit? Ik heb dus gewoon normaal schaamhaar maar op mijn zak groeien alleen hele lichte (wel lange dikke) haren. Het zijn zijn wel minder haren dan boven mijn lul.
En vervolgens er zelf serieus op reageren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:13 schreef JMrules het volgende:
[..]
Damn man verwacht je nou echt serieuze reacties te krijgen hierop.
Je gaat binnenkort aan een ernstige soa DOOD!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:18 schreef maertz het volgende:
Hebben meer dit? Ik heb dus gewoon normaal schaamhaar maar op mijn zak groeien alleen hele lichte (wel lange dikke) haren. Het zijn zijn wel minder haren dan boven mijn lul.
Ja ergens heb je wel gelijk jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En vervolgens er zelf serieus op reageren.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:37 schreef maertz het volgende:
hmm, ik ben nu best tempted om een foto te plaatsen :S w8 ff ik maak wel een tekening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |