Gelukkig is Megaupload er ook nog:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:52 schreef soapie het volgende:
Top Iwan, alleen jammer dat je een uur moet wachten om de derde te downloaden. Limiet bereikt....
Idd, irritant!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:52 schreef soapie het volgende:
Top Iwan, alleen jammer dat je een uur moet wachten om de derde te downloaden. Limiet bereikt....
Ik heb de middelste (de kleinste dus) bij Megaupload gedaan, maar die deed het langste over het downloadenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gelukkig is Megaupload er ook nog:De hardste soap van Nederland (XVID / 8,13MB) De meest valse soap van Nederland (XVID / 7,32MB) Het vervolg van 'Onderweg Naar Morgen' (XVID / 13,7MB)
Ik weet het... en om mij te pesten wordt promo 3 nu tot vervelens toe herhaald.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:35 schreef Svensational het volgende:
Leuke filmpjes Iwan, maar er zijn er dus nog meer.
Als de oorzaak ligt in het aantal bezoekers, dan hoeven we ons geen zorgen meer te maken over de kijkcijfers.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:02 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nog iemand op het BNN-forum geweest?
Dat forum krijgt het nog erg zwaar te verduren als ONM verdergaat.
Bij mij nu ook niet, gisteren wel....quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:33 schreef Nano het volgende:
De nieuwe site van ONM doet het niet bij mij?
Daar doen ze bij BNN niet meer aan. Er zijn wel mini-groepsfoto's met alleen de jongeren. Een castfoto inclusief bejaarden als Victor, Niels, Renée, Joyce en Marnix zou de BNN-kijker alleen maar afschrikken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:28 schreef Nano het volgende:
Ik wil graag de nieuwe castfoto zien (iedereen bij elkaar).. is die eral?![]()
quote:Josine van Dalsum: Ik ben geprolongeerd
AMSTERDAM - Het was actrice Josine van Dalsums laatste wens. Dat ze nog een keer op het toneel zou mogen staan met haar zoon, ONM-acteur Aram van de Rest (29). Toen ze vorig jaar september terminaal werd verklaard door de artsen en de voorspelling was dat twee hersentumoren haar binnen een jaar zouden vermoorden, leek die hoop ijdel. Josine heeft vorige maand echter een experimentele kankerbestraling ondergaan. En daardoor is ze, zoals ze zelf zegt, geprolongeerd. Precies een jaar na haar doodvonnis staat Josine deze september met zoon Aram op het podium van het Amsterdamse Compagnie Theater. In een prachtig bijna biografisch stuk.
In hun heerlijke huis aan de Amsterdamse Van Baerlestraat zitten echtgenoot, producent John van de Rest, actrice Josine van Dalsum en hun zoon Aram aan thee met taart. Aram slaapt vannacht thuis. De ONM-acteur, die jarenlang in Duitsland woonde en werkte, heeft na het verbreken van zijn relatie met de Duitse actrice Andrea net zijn handtekening gezet voor een huis in de Jordaan. Maar dat huis wordt deze herfst pas opgeleverd en dus woont hij weer even bij zijn ouders.
"Als ik mama 's nachts hoor hoesten, schrik ik. Zo is het ook begonnen. Dat hoestje bleek longkanker en toen we dat hadden gehad, waren er die verschrikkelijke hersentumoren. We zijn vorig jaar begonnen met afscheid nemen. Met kerst op een laatste treinreis door Amerika geweest. Dat was heel emotioneel allemaal. We hebben video's gemaakt om later aan mijn eventuele kinderen te laten zien. Jos had, als de voorspelling van de artsen uit was gekomen, nu niet meer mogen leven. Maar ze is net terug van een vakantie in Portugal en Griekenland. Ik durf gewoon niet zo euforisch blij te zijn als mijn vader. De artsen zeggen nu dat Jos niet meer terminaal is. Maar ze is nog wel ernstig ziek. Ik wapen me tegen te veel vreugde."
Josine van Dalsum pakt moederlijk zijn hand. "Je hebt ook gelijk. Niemand weet wat die kankercellen nog gaan doen. Er kunnen minuscuul kleine cellen door mijn lichaam reizen, die zich weer ik weet niet waar gaan vestigen. Maar dat kan ook niet gebeuren." Josine heeft de ochtend van ons gesprek net weer een mri-scan gehad om precies vast te stellen wat de experimentele bestraling heeft gedaan. Ze krijgt er volgende week de uitslag van. De artsen hebben goede hoop. John: "Die bestraling was iets ongelooflijks. De tumoren van Jos waren, nadat ze door de normale bestraling iets waren geslonken na mijn verjaardag in maart, weer gaan groeien. Omdat ze niet waren uitgezaaid kwam Jos in aanmerking voor een experimenteel stralingsbombardement van drie kwartier. Ze is 40 minuten bestraald in plaats van de normale 40 seconden. De behandeling op een nieuw apparaat is in zijn proefperiode en komt uit Amerika."
BRON: Telegraaf / onmnieuwsweb.tk
Doet Aram ook mee dan???quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:36 schreef soapie het volgende:
Viola Holt schrijft nu elke week een stukje in Story over Sterrenslag.
Ben benieuwd of ze nog wat over haar onderonsje met Aram schrijft.Ik hou jullie op de hoogte....
[afbeelding]
Happy birthday to you!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zou een leuk verjaardagscadeau zijn.
Tjonge, LC komt ook uit d'r duister hok gekropen.quote:
Leuke promo's Iwanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gelukkig is Megaupload er ook nog:De hardste soap van Nederland (XVID / 8,13MB) De meest valse soap van Nederland (XVID / 7,32MB) Het vervolg van 'Onderweg Naar Morgen' (XVID / 13,7MB)
Hee, dat zeg je toch niet op mijn weliswaar late maar desalniettemin gemeende happy birthday-wens he?quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:48 schreef Svensational het volgende:
Tja, lezen blijft moeilijk.
Hij zou niet durven toch Sven???quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hee, dat zeg je toch niet op mijn weliswaar late maar desalniettemin gemeende happy birthday-wens he?![]()
Meerdere schat, Iwan doet z'n best om er nog één te pakken te krijgenquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:09 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Leuke promo's Iwanik moet ze ook maar is gaan opnemen vanavond.. hoeveel promo's zijn er in totaal? of alleen deze 3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |