Dat noem ik nou een goed idee!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:52 schreef Rodney1988 het volgende:
Wat is het vanavond stil hier .. ik ga even een filmpje in elkaar flansen!!
Ach, de rest denkt waarschijnlijk dat ik een mega bitch ben???quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:25 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Ben ik de enigste die blij is dat je terug bent??![]()
Heel erg leuk om te zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:01 schreef babette21 het volgende:
Op de valreep: nog 1 keer terugkijken op Seizoen 12...
Het jaar van de gastrollen, de lipgloss en de dode vogeltjes.....
[afbeelding]
caps van Iwan, Wup en mijzelf en dus NIET bestemd voor Webloggers... We houden jullie in de gaten!!!
De begrafenis en de reactie van andere is hier in te zien, een kleine compilatie.quote:
Jezus! Wat een Kilo Utrecht Tango-kwaliteit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:27 schreef Rodney1988 het volgende:
De begrafenis en de reactie van andere is hier in te zien, een kleine compilatie.
Claires dood 2
Een kippenvel filmpje!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:27 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
De begrafenis en de reactie van andere is hier in te zien, een kleine compilatie.
Claires dood 2
quote:Victor: "Dag zusje."
Het huis van die oude taartenbakster staat nu toch leeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:13 schreef Rodney1988 het volgende:
Victor zou het vast niet leuk vinden dat Aafke het huis van "zijn vader" zijn oom dus.. in de verkoop heeft gegooid![]()
Ed was toch de taartenbakker???quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Het huis van die oude taartenbakster staat nu toch leeg.
Lijkt me wel, in degene die ik zag waren ze alleen maar schaapachtig aan het lachen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:04 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Zijn er verschillende promo's?
Ik heb nu al 3 verschillende gezien, waarvan 2 opgenomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:05 schreef Svensational het volgende:
Lijkt me wel, in degene die ik zag waren ze alleen maar schaapachtig aan het lachen.
Ik heb zo weinig tv gekeken de laatste tijd ik heb er dus nog geen één gezien.... Ben errug benieuwd!!!!!! Hint, hint....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb nu al 3 verschillende gezien, waarvan 2 opgenomen.
Waar kun je die zien???quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Nu eindelijk ook de promo gezien.![]()
[..]
Nu moet ik hem alleen nog ff te pakken zien te krijgen met m'n dvd-recorder.
BTW: Zijn er verschillende promo's?
Ik hoop de eerste 3 promo's binnen een uur online te hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:00 schreef soapie het volgende:
Ik heb zo weinig tv gekeken de laatste tijd ik heb er dus nog geen één gezien.... Ben errug benieuwd!!!!!! Hint, hint....![]()
Dat zou een leuk verjaardagscadeau zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik hoop de eerste 3 promo's binnen een uur online te hebben.
Gefeliciteerd!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zou een leuk verjaardagscadeau zijn.
Hieperdepiep... hoera!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:25 schreef Svensational het volgende:
Gefeliciteerd!!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |