hoewel je natuurlijk ook CJ in zijn onderbroek kan laten lopen :')quote:What's okay in GTA (the series) for seventeen year olds:
Assault with a deadly weapon. | Battery | Murder | Assassination | Vehicular homicide/manslaughter | Grand theft auto (duh) | Sex with prostitutes (tastefully hidden!) | Racketeering | Drug trafficking
What's not okay in GTA (the series) for seventeen year olds:
Consentual softcore sex between two adults, one of which is fully clothed.
En ik mis een skateboard die je altijd bij je heb "als wapen zijnde zeg maar, zoiets als een parachute die je ook altijd aan kan hebben, maar wel uiteindelijk kwijt kan raken".quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:45 schreef Yildiz het volgende:
nee dat verkeer vind ik nu wel cool, alleen de AI van idd je eigen of vijandige gangs is vrij laag, en dat van de politie ook, ze kunnen hooguit heel hard rijden, (net zoals ander verkeer) maar echt goed met slippende banden achtervolgen kunnen ze niet
verkeer gaat wel als je er een beetje aan gewend bent, maar het is zo'n scripted gebeuren .. de meest onlogische uitwijkmanouvres die ze maken om jou te snijden en vervolgens ergens in knallen. of van baan wisselen terwijl op die baan net een ongeluk gebeurt , enzenzquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:45 schreef Yildiz het volgende:
nee dat verkeer vind ik nu wel cool, alleen de AI van idd je eigen of vijandige gangs is vrij laag, en dat van de politie ook, ze kunnen hooguit heel hard rijden, (net zoals ander verkeer) maar echt goed met slippende banden achtervolgen kunnen ze niet
als het goed is kan je die eerdere savegame gewoon nog gebruikenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:15 schreef Seal_force het volgende:
Vraagje..! Ik heb eerst gesaved en daarna..! heb ik cheats gebruikt.. En als ik nu weer na die savegame ga voordat ik die cheats had gebruikt dan staat het toch niet in de lijst ofzo? en kan je nog 100% halen?
En hoe kom ik aan die motor van rossi!
Oh ,was dat zo ? staat me niets van bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er vallen me nog steeds een paar dingen op wat ik wel jammer vind.
1: Bij GTA 1 - 2, als je door rood reed dan kwam de politie al achter je aan. Dit is bij GTA 3 niet meer het geval.
nooit gedaan ookquote:2: Als je met 120 langs de politie langs rijd waar je maar 40 mag dan doen ze ook niks.
ja zou wel fijn zijn als die wegmisbruikers knipperlichten hebbenquote:3: knipperlichten L & R doen het niet, kortom die knipperlichten mochten ze er ook wel weg halen![]()
quote:Zo zullen er nog veel meer dingen zijn die ik wel mis.
Tevens een nuttige TVP
punt 3 ben ik helemaal met je eens, in vice city kon je aan de knipperlichten zien wat de AI ging doen, nu haal je een auto in, en knal je er opeens tegenop omdat ie opeens links afslaat. Echt vet irritantquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
1: Bij GTA 1 - 2, als je door rood reed dan kwam de politie al achter je aan. Dit is bij GTA 3 niet meer het geval.
2: Als je met 120 langs de politie langs rijd waar je maar 40 mag dan doen ze ook niks.
3: knipperlichten L & R doen het niet, kortom die knipperlichten mochten ze er ook wel weg halen![]()
Zo zullen er nog veel meer dingen zijn die ik wel mis.
Tevens een nuttige TVP
Die scholen vind ik sowieso vrij irritant.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:57 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben nu ook eindelijk bij die Airstrip, moet ik weer die verrotte vliegschool gaan halen.
Die had ik in 1x op brons (misschien geluk) maar toen ik hem later voor zilver wilde had ik echt 3000 pogingen nodig ofzo... Goud wil ik niet eens aan beginnen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Die scholen vind ik sowieso vrij irritant.
Die vliegschool was nog wel te doen, om dat circelen van de airstrip na dan.
Wel moet ik eigenlijk nog steeds de laatste missie van driving-school doen.
(Binnen twee minuten naar de andere kant van San Fierro en weer terug)![]()
Ik denk dat je in de war bent met Driver , want in GTA is dat nooit geweestquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
2: Als je met 120 langs de politie langs rijd waar je maar 40 mag dan doen ze ook niks.
Meer dan 5 dagen non stop dat gedaan, en het punt is dat je geen schade mag rijden... Nog steeds niet gelukt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Die scholen vind ik sowieso vrij irritant.
Die vliegschool was nog wel te doen, om dat circelen van de airstrip na dan.
Wel moet ik eigenlijk nog steeds de laatste missie van driving-school doen.
(Binnen twee minuten naar de andere kant van San Fierro en weer terug)![]()
ik ben er ook al 2 dagen mee bezigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:57 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Meer dan 5 dagen non stop dat gedaan, en het punt is dat je geen schade mag rijden... Nog steeds niet gelukt.
Ik moet overigens zeggen dat die side-missions mij een beetje de keel beginnen uit te hangen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:07 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Die had ik in 1x op brons (misschien geluk) maar toen ik hem later voor zilver wilde had ik echt 3000 pogingen nodig ofzo... Goud wil ik niet eens aan beginnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |