Dan zet je dat uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:24 schreef Gelderland het volgende:
Na 2 uur prutsen: resetten, opnieuw installeren lijkt mijn dingetje tóch weer te reageren...nja mooi hoef ik in ieder geval VANDAAG niet terug ermee
Nu had ik nog wél een vraag. Ik heb veel cd's geript om op de Ipod te zetten. Die cd's (lees: nummers) staan allemaal op mijn hardeschijf. Nu wil ik die nummers eraf gooien. Nu was mijn vraag: als ik die nr's van mijn HD afgooi, leest de bibliotheek (in Itunes) ze niet meer...., ALS ik Itunes dan opstart wordt er automatisch bijgewerkt....blijven die nummers (die de bibliotheek NIET lees, er komt dan een '!' teken achter te staan) wél op de Ipod staan![]()
de ham-vraag, hoe zet je die uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan zet je dat uit.
En d ie blijven wel op de iPod (als je het uit zet)
itunes instellingenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Gelderland het volgende:
[..]
de ham-vraag, hoe zet je die uit![]()
![]()
volgens mij heb ik de uitleg een pagina eerder neergekwakt hierover vanuit de help sectie van itunes?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Gelderland het volgende:
[..]
de ham-vraag, hoe zet je die uit![]()
![]()
Die onderste heb je toch helemaal niet nodig? Prak gewoon een kabeltje in je autoradio en je ipod werkt ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:06 schreef QyRoZ het volgende:
Nieuw speelgoed:
[afbeelding]
en
[afbeelding].
Mits je zo'n aansluiting hebtquote:Op zondag 14 augustus 2005 05:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die onderste heb je toch helemaal niet nodig? Prak gewoon een kabeltje in je autoradio en je ipod werkt ook.
Mits je zo'n aansluiting hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die onderste heb je toch helemaal niet nodig? Prak gewoon een kabeltje in je autoradio en je ipod werkt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |