wat dacht je van:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:33 schreef arco_corleone het volgende:
Even een vraagje over iTunes. Ik heb al mijn gedownloade muziek in itunes geordend. Alles in een genre gezet en ratings toegewezen.
Nu ben ik bezig met smart playlists te maken. Dus bijvoorbeeld beste hiphop. Dan laat ik die smart playlist editor zoeken op genre hiphop en my rating is greater than ***
Nu wil ik ook van dance en trance en nog meer genres bij elkaar de hoogste rating hebben. In 1 playlist dus. Dit werkt nu alleen niet omdat ik dan zeg:
Genre is Dance +
Genre is Trance +
My rating is greater than * * *
Als ik nu all conditions match, dan vind hij natuurlijk niks omdat geen enkel nummer meerdere genres heeft. Maar als ik some conditions match dan neemt hij ook andere genres erbij vanwege die Rating.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Ja, misschien wel. Dank je.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:10 schreef davidov het volgende:
[..]
wat dacht je van:
1 lijst: genre is dance + rating is greater than ***
en 1 lijst: genre is trance + rating is greater than ***
en vervolgens 1 lijst: lijst 1 + lijst 2
zou dat werken?
zover was ik al. ik ben bij een inbouwcenter langsgeweest maar die wilden er alleen aan beginnen als ik op voorhand accoord ging met de hoge kosten. en dat vond ik dus nergens op slaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Even langs de garage, je aarding in de auto is helaas niet goed
Rustig.. Kalm!. adem in adem uit!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:41 schreef Gelderland het volgende:
Help, Help, Help
Ik snap ook nooit waarom het niet magquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:41 schreef Geqxon het volgende:
Je kunt je iPod toch gewoon eruit trekken als hij via USB verbonden is? Dat kan prima met andere usb-externe-disk, mits je bufferen van Windows XP uitzet
CRC errors.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit waarom het niet mag
Resetten van Ipod mini: houd menu en middenste ronde knop een aantal seconden ingedrukt...als het goed is verschijnt er dan een apple logo en is 'ie weer zo goed als nieuw... Bekijk anders ff de handleiding, daar kun je lezen hoe je je Ipod kunt laten registreren en heb je access tot allerlei internationale fora over alle Apple producten waar je 24/7 je vragen kunt stellen (aardige gasten trouwens, die Apple vreters...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:13 schreef CherryLips het volgende:
kun je hem niet re-setten?
al weet ik niet hoe dat moet... ik hoop maar dat er snel een ipod eigenaar online komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |