Dan zet je dat uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:24 schreef Gelderland het volgende:
Na 2 uur prutsen: resetten, opnieuw installeren lijkt mijn dingetje tóch weer te reageren...nja mooi hoef ik in ieder geval VANDAAG niet terug ermee
Nu had ik nog wél een vraag. Ik heb veel cd's geript om op de Ipod te zetten. Die cd's (lees: nummers) staan allemaal op mijn hardeschijf. Nu wil ik die nummers eraf gooien. Nu was mijn vraag: als ik die nr's van mijn HD afgooi, leest de bibliotheek (in Itunes) ze niet meer...., ALS ik Itunes dan opstart wordt er automatisch bijgewerkt....blijven die nummers (die de bibliotheek NIET lees, er komt dan een '!' teken achter te staan) wél op de Ipod staan![]()
de ham-vraag, hoe zet je die uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan zet je dat uit.
En d ie blijven wel op de iPod (als je het uit zet)
itunes instellingenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Gelderland het volgende:
[..]
de ham-vraag, hoe zet je die uit![]()
![]()
volgens mij heb ik de uitleg een pagina eerder neergekwakt hierover vanuit de help sectie van itunes?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Gelderland het volgende:
[..]
de ham-vraag, hoe zet je die uit![]()
![]()
Die onderste heb je toch helemaal niet nodig? Prak gewoon een kabeltje in je autoradio en je ipod werkt ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:06 schreef QyRoZ het volgende:
Nieuw speelgoed:
[afbeelding]
en
[afbeelding].
Mits je zo'n aansluiting hebtquote:Op zondag 14 augustus 2005 05:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die onderste heb je toch helemaal niet nodig? Prak gewoon een kabeltje in je autoradio en je ipod werkt ook.
Mits je zo'n aansluiting hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die onderste heb je toch helemaal niet nodig? Prak gewoon een kabeltje in je autoradio en je ipod werkt ook.
Liever dat, dan krassen. Of niet soms?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:49 schreef super-muffin het volgende:
Jammer van die skin.
Nu issie nog dikker.
Ach het blijft een gebruiksvoorwerp dus krassen zul je altijd maken.. mijne zit helemaal vol met kleine krasjes vooral op dat chroom.. maarja dat houd je toch.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:51 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Liever dat, dan krassen. Of niet soms?
Ok, ik heb dat uitgezet....maar hoe moet ik nu 'handmatig' updaten? Gewoon de nummers van de bibliotheek naar ipod slepen (in Itunes)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan zet je dat uit.
En d ie blijven wel op de iPod (als je het uit zet)
ja zo moet datquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:56 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Ok, ik heb dat uitgezet....maar hoe moet ik nu 'handmatig' updaten? Gewoon de nummers van de bibliotheek naar ipod slepen (in Itunes)
Ja inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Ach het blijft een gebruiksvoorwerp dus krassen zul je altijd maken.. mijne zit helemaal vol met kleine krasjes vooral op dat chroom.. maarja dat houd je toch.
Zowel het dock als die skin zijn erg goed verkrijgbaar de MediaMarkt heeft ze bijvoorbeeld altijd wel. Of ze er dan ook nog inpassen weet ik niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:10 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje: past de ipod met zo'n siliconenskin nog in zijn dock? En zijn die krengen een beetje in nederland te krijgen?
Nog maar eens dan, iedereen leest eroverheen geloof ikquote:Op zondag 14 augustus 2005 05:19 schreef Xiara het volgende:
Hmz geen zin om al die topics door te spitten....beetje lui.
Heb een i-pod photo, 30gb, gekocht hier in FLorida en dat ding heeft mij bijgestaan met al mijn veldwerk hier: resultaat krassen overal. Mijn vraag is in ieder geval die voorkant te vervangen? Zal natuurlijk wel weer niet........ maar goed het is te proberen he
Het is zeker mooier, maar je kunt je iPod niet bedienen als ze in een sok zitten... Laat dat nou met die iSkin wél kunnen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:59 schreef super-muffin het volgende:
En ik heb al 2 iPod sokkenVind ik mooier dan een iSkin.
ik heb er nog nooit van gehoord dat dat kan...quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:08 schreef Xiara het volgende:
[..]
Nog maar eens dan, iedereen leest eroverheen geloof ik![]()
dus door het gebruik van EphPod zou dit probleem over moeten zijn:quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:20 schreef SEMTEX het volgende:
Itunes
Ik heb geen ellende meer gehad met m'n ipod sinds ik EphPod gebruik.
quote:Ik heb allemaal nieuwe nummers toegevoegd aan de bibliotheek in Itunes. Ik doe : nummers bijwerken en hij gaat aan de slag. Na 5 minuten staat er de mededeling: nummers bijgewerkt....
Ik kijk op mijn ipod, maar geen 1 nieuw toegevoegd nummer te vinden![]()
(nummers staan wél in de lijst bij 'Mijn ipod' in Itunes.... Hoe kan dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |