abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29442097
Ik heb mijn proefje Afterlife herontdekt. Ik had met de vorige meeting twee proefjes dagcreme meegekregen maar de afterlife nog niet echt gebruikt omdat ik em zo sterk vond ruiken. Nu smeer ik er al 3 à 4 dagen mee maar hij is toch wel erg lekker!!! Ik ben de geur meer gaan waarderen.

Wel prijzig
pi_29442287
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 11:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, kan ik trouwens nu vol verwachting voor de brievenbus gaan zitten?
Bijna

en nu ben ik echt naar boven
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:46:57 #128
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29443084
Hmz.. mijn Celestial ruikt ook naar kampvuurtje (met in de verte iets dat op gebakken bacon lijkt qua geur). Nou dacht ik dat ik het open potje in de winkel wel verkeerd onthouden zou hebben, maar als ik hierboven lees...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29443231
ET hier nog 1 wilde er al niks van zeggen omdat ik dacht zal t wel verkeerd ruiken. Mijn proefje rook naar vanille. Maar dat kan ik van mijn potje celestial nu echt niet zeggen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29443322
Heeft er iemand nog interesse in een stuk caca marron (roodbruin)? Ik wou m'n haar dus een tijd geleden met henna doen, maar het is er niet van gekomen. Nu heb ik besloten dat ik toch liever bruin wil en geen roodbruin. Maar ik vind 'em iets te duur om zomaar weg te gooien.

Ik wil em dus graag ruilen tegen iets anders lekkers. De hoeveelheid die ik heb is voldoende voor 2 à 3 behandelingen dus ik kan em ook in stukken breken en met 2 à 3 mensen ruilen.

Of is er iemand die een stuk Caca brun over heeft en met mij wil ruilen???
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:07:14 #131
3011 E.T.
pi_29443395
had jij dat potje ook afgelopen maandag gekcoht Jessie?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29443495
Ja!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29443519
Vooral die baconlucht is herkenbaar. Er staat op made bij carlone on 23/06/2005 houdbaar tot 23/08/06
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29443541
En ik heb hem dus gekocht omdat het proefje zo lekker naar vanille rook. Dit si alles behalve vanille
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:23:23 #135
3011 E.T.
pi_29443583
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 13:16 schreef jessie het volgende:
Ja!
Hmz.. ik ga ze vanavond even mailen..
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:24:33 #136
57434 Marloes
Digital Love
pi_29443602
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:54 schreef imago het volgende:

[..]

Mijn moeder wast zelf haar kleding met zeepjes van Lush

Ik ga er vandaag even langs met m'n houdbaarheidsdatatproblemen En volgens mij heb ik deze keer écht niks nodig om te kopen. Maar dat zei ik ook voor de meeting en daar lag m'n mandje uiteindelijk toch aardig vol.

Trouwens, over de houdbaarheidsdatum in combinatie met de prijs van AquaMarina: het ligt eraan hoe vol je potje is, maar ík heb meestal een potje van zo'n 9 euro wat dus 3 maanden houdbaar is, en ik vind 3 euro per maand voor een zuivere huid het echt wel waard! Ik krijg opeens van allemaal mensen ook complimentjes over dat m'n huid er weer goed uitziet enzo Koop een tube faceash van Sheiseido o.i.d. en je bent nog véél meer kwijt.
Tja, als je het zo bekijkt is 3 euro idd niet veel
Maar ik kan die aquamarina nu dus (officieel) nog maar 2 maand gebruiken, nou zal het daarna vast ook nog wel goed zijn maar 't gaat om het idee hè

Weet iemand trouwens hoelang die AOBS goed is? Ik wil die ook gaan aanschaffen maar ga hem wrs. maar 2 keer in de week gebruiken.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29443666
Vies luchtje is dat he? Ik heb gorgeous nu nog maar 2 keer gebruikt alleen maar omdat de geur me zo tegen staat. Hij is ook erg dik en stroef bij het uitsmeren.
pi_29443725
Stinktdie vas jou ook naar bacon dan?
Deze is inderdaad ook dik. Want er zit wat aan de deksel van t ondersteboven staan en nu staat die al weer vanaf dinsdag normnaal, maar t blijft eraan plakken.

ET mail jij gewoon naar lush van online bestellen of heb je ook een mailadres van de winkel? Dan mail ik namelijk ook even.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29443752
Ik ben net terug gebeld. Het is een verkeerde partij geweest. In Engeland was het al terug geroepen. De samenstelling was inderdaad niet goed. Ik krijg een nieuwe opgestuurd. Ze vonden het erg vervelend en het was heel goed dat ik gebeld had.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:37:34 #140
3011 E.T.
pi_29443776
debby, naar wie had jij gemaild?
Ik denk dat ik vanavond even naar bonnie mail. Zal dan wel maandag worden voordat ik antwoord heb, maar dat is niet oz erg.

Ik gebruik m'n Celestial nu dus ook alleen maar 's avonds en niet onder m'n neus
pi_29443804
Ik heb naar het nummer gebeld dat in het krantje staat.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:43:26 #142
3011 E.T.
pi_29443833
Debby, hebben ze ook nog iets gezegd over ander cremes dan Gourgeous?
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:45:08 #143
3011 E.T.
pi_29443853
Hmz, ik heb 't krantje niet bij de hand..
dat wordt dus maandag bellen
pi_29443874
Nee, alleen dat het wel veilig was om deze nog te gebruiken. Maar dat ze teruggeroepen ladingen vaak onder het personeel verdelen als ze nog wel goed om te gebruiken zijn maar dat dit niet het geval was bij mijn lading gorgeous. Deze werden gewoon allemaal teruggehaald. Ik hoef het potje ook niet terug te sturen maar kan het gewoon weggooien.
pi_29443893
nummer is: 020-6388096
pi_29444353
Is dat t nummer van waar wij die vipparty gehad hebben?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29444642
Denk het niet. Dit in het info nummer uit het krantje.
pi_29444743
O wacht op de luspagina online staan adressen met telefoonnummers. Ook van de winkels. ET hadden wij die vipmeet nou op de kalverstraat of op de leidsestraat?
En naar de winkel zelf bellen staat misschien ook wel stom.
*Misschien toch maar een mailtje stuurt *

(jaja en zelf een grote mond hebben van ik zou er scheit aan hebben )
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 14:59:01 #149
101884 PeRi
Allons-y!
pi_29444881
Kut zeg van die crémes. Ik zo uzeker even bellen als ik jullie was. Ik zal Skaai even alarmeren, die heeft ook een potje gekocht toen.

Ik heb mail terug van de Lush, over mn Mask of Magnaminty die 14 maanden houdbaar was en het klopt natuurlijk niet
quote:
Beste Madhoe,

Wat goed dat je het even checkt. Helaas zijn de stickertjes in de
fabriek verkeerd geprint. Het masker is inderdaad maar 4 maanden
houdbaar door de nieuwe formulatie waardoor het masker nog verser is.

Veel plezier van het masker!

Met vriendelijke groet,
Lush Mailorder
Whatever I want.
pi_29444977
Dan bel je toch gewoon het nummer dat ik ook heb gebeld? Mailen gaat niet echt snel. Heb ze maandag gemaild over de shampoo tin die ze vergeten waren en heb nog geen antwoord terug. Het zal wel druk zijn nu in de vakantietijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')