Meestal neem ik niet de moeite om het weg te werken. M'n wang is altijd rood wat ik er ook overheen smeer.. Ik heb ermee leren levenquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:17 schreef Leah het volgende:
Ik heb ook heel veel en heb er inmiddels 4 brandsessies opzitten, het is nog niet allemaal weg.
Ik heb het er wel voor over, misschien kan ik dan weer zonder make up de deur opendoen.
Als ik Skin Drink zou moeten beschrijven, dan zou ik zeggen dat hij naar aarde ruikt na een regenbui. Het is net alsof je een zak potgrond opentrekt zeg maar.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:22 schreef Leah het volgende:
Ik dacht dat Skin Drink veel meer naar pinda's zou ruiken eigenlijk, naar wat ik in het krantje las. Met een Dream Cream geur kan ik wel leven, denk ik. Bevalt ie verder goed ?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Sanne: Is dat zo? Ik ben zo benieuwd naar die geur van Fever. Heb de massagebar besteld, maar die zat dus in het vandaag aangeboden pakket
Herinnert me aan die keer dat ik internet zou krijgen voor het eerst in mijn leven. Ik woonde toen ook net op mezelf. Ik vrijdag (jippie, hele weekend internettenquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:31 schreef Maerycke het volgende:
Maandag zal ik het weten! Mits ze het pakket natuurlijk niet aanbieden op het tijdstip dat ik naar de huisarts ben
Fever is naar de slaapkamer verhuisd.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:35 schreef Maerycke het volgende:
Die lag toch ook op jouw bureau? Of heeft de Fever het veld moeten ruimen voor de snowcake?
Dan komt Oxeo Cube ook op mijn lijstje.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mirror Mirror
Fever
Oxeo Cube
hebben dezelfde geur.
er wordt ook naar elkaar verwezen op de site.
Die laatste staat ook op mijn bureau. Het spul vliegt er doorheen. Ik houd niet van citrusluchtjes maar voor dit goedje maak ik een uitzondering. Die geur is echt zo ongelofelijk lekker. Ik wil het altijd van mijn vingers aflikken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Fever is naar de slaapkamer verhuisd.
Think Pink smste dat ze haar zo miste.
Het enige wat nu op mijn bureau ligt zijn Snowcake en Lemony Flutter.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Herinnert me aan die keer dat ik internet zou krijgen voor het eerst in mijn leven. Ik woonde toen ook net op mezelf. Ik vrijdag (jippie, hele weekend internetten) vol verwachting bij de deur aan het wachten op de monteur (moest toen nog aangelegd worden door mensen van UPC). Is het 2 uren na de afspraak, dus ik loop even (als in: 30 sec., het pand recht onder mij) naar buiten om sigaretten te halen. Kom ik terug, ligt er een kaartje dat ze waren langsgeweest. Heeft geen hol met Lush te maken maar i feel your pain
Blikje voor de deo's lijkt me idd een goed idee.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:38 schreef Sanne het volgende:
Maar die deo's zien er na een tijdje niet meer uit.
Mijn T'eo lijkt wel half weggerot.
Daar moeten ze nog eens een leuk blikje voor uitvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |