Vast grappig bedoeld.. maar geloof me ook dat heb ik geprobeerdquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:01 schreef Lienekien het volgende:
De slang eraf halen en heel hard blazen.
Was niet grappig bedoeld, deed ik regelmatig bij mijn oude stofzuiger (erfstuk van grootmoeder). En ik gebruikte een dikke breinaald om het een beetje los te krijgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:04 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Vast grappig bedoeld.. maar geloof me ook dat heb ik geprobeerd![]()
heb wel gelijk 10x mijn tanden gepoetst
Wel leuk als je even vertelt hoe het je gelukt is en wat eruit kwam.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:49 schreef Hilzillah het volgende:
STOFZUIGER PROBLEEM OPGELOST!!!
en ja, de buren denken nu echt dat ik gek ben![]()
Leg eens uitquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:03 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Werkelijk niemand die 'em inkopt?
"Dan moet je goed zoeken."
Voortaan eerst even met stoffer en blik en dan pas met de stofzuiger.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:02 schreef Hilzillah het volgende:
Ha ha ha Inleving enzoIk heb als een waanzinnige met de slang staan zwaaien, toch nog maar een keer heel hard met een bezem steel gepookt.. was nog bijna de steel kwijt.. borstel schoot er af
![]()
Wat kwam er uit: Hout snippers, zaagsel (ben plinten aan het zagen) strootjes, nog meer zaagsel (van knijn) en een berg haar.. (ben in de rui)
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voortaan eerst even met stoffer en blik en dan pas met de stofzuiger.
Onzin? Dat vind ik nou onzin. Nieuwe stofzuiger kopen is wel een duur grapje. Stoffer en blik zijn goedkoper. En de zak wat vaker vervangen wil ook wel eens helpen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:31 schreef kroegtijger het volgende:
[..]onzin...gewoon een stofzuiger met meer vermogen
![]()
Zal ik hem maar uitleggen dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:28 schreef Hilzillah het volgende:
Ben dan waarschijnlijk heel erg suf want ik begrijp het nog steeds niet helemaal is toch niets geks aan :S
Stoffer & blikBen je wel ff bezig als alles onder het zaagsel / beton stof enzo zit
mn schildpad is nog sneller van begripquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zal ik hem maar uitleggen dan?
Het verschil zit hem in 'de stofzuigerslag zit verstopt' waar jij last van had, maar je kan ook zeggen 'de stofzuigerslang is verstopt' en dan moet je dus goed zoeken waar die gebleven is.
Je weet wel, dat spelletje... verstoppertje spelen?
Jaaa, is mijn schatjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:29 schreef kroegtijger het volgende:
[..]1800 Watt
Vermogen is alles
![]()
waarom ben ik niet verbaasd dat iemand die een Ninja rijd vermogen kan waarderen??quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
Jaaa, is mijn schatje
Zuigen kreng![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |