abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29772493
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 19:12 schreef JMrules het volgende:
TS had al lang een einde kunnen maken aan die belachelijke maagdenzooi door gewoon te neuken en in slaap te vallen , is ze gelijk van de illusie af dat het ooit nog wel wat wordt met hem want zeg nou zelf..... hoe kun je haar nou je "vriendin" noemen als ze nog maagd is

Maagden Ben reeel, geef haar een vibo en zeg "Ga jezelf maar nemen want ik doe het niet met maagden" Steek in de tussentijd een dikke joint op en ga liggen zappen. Is in ieder geval het ijs gebroken en heeft TS alsnog een goede avond gehad

Oww TS: Mocht je je afvragen waarom nou uitgerekend JIJ altijd maagden treft: Je moet ook vriendinnetjes niet zoeken in de leeftijdscategorie <11 jaar

Offtopic: Dit was allemaal maar onzin (maar wel leuk om te schrijven ) Stel haar op haar gemak, voos een beetje, drink een wijntje en doe het op haar manier....
Ook leuk... Ben je bang dat het pijn doet ? Ja
Jij : Dat hoort zo, je kan er alles wijsmaken, totdat ze een keer met haar vriendinnen praat

Bang dat het pijn doet ? Mijn exen hadden ook altijd pijn, ik hoop dat jij niet zo'n gevoelig kutje bent.

Of als je fout wilt zijn :

Bang ? Ik heb al zeker 30 meisjes ontmaagd, en het scheurde slechts 2 keer.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:08:51 #77
124642 Blanked
Jullie moeders
pi_29773749
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:29 schreef FremantleDockers het volgende:
Tijdens je eerste keer een dildo binnen geschoven krijgen is wellicht niet de ultieme romantische fantasie van 16-jarige meisjes...

16 jaar Maar ik snap inderdaad niet dat mensen dit voorstellen: je eerste keer gelijk een dildo erin... right...

Thx voor de rest van de tips Volgens mij is iedereen het er redelijk over eens dat voorspel hier enorm belangrijk is, en vooral wederzijds respect en geduld. De tip van Sessy over het standje zie ik ook wel waarheid in, eentje om te onthouden
pi_29788189
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:22 schreef -Dominator- het volgende:
Gewoon een flesje glijmiddel op haar leegspuiten en mijn raad in het eerste bericht opvolgen.

Hard en diep RAMMEN!

En daarna deep throaten en in haar keel spuiten.
En als ze dan moet kokhalzen zeg je gewoon.

SLIKKEN HOER!!
Maagd
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:59:04 #79
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_29788369
Mijn advies:

Go with the flow.
Het loopt toch wel anders...
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_29799651
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')