quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 19:12 schreef JMrules het volgende:TS had al lang een einde kunnen maken aan die belachelijke maagdenzooi door gewoon te neuken en in slaap te vallen
![]()
, is ze gelijk van de illusie af dat het ooit nog wel wat wordt met hem want zeg nou zelf..... hoe kun je haar nou je "vriendin" noemen als ze nog maagd is
Maagden
![]()
Ben reeel, geef haar een vibo en zeg "Ga jezelf maar nemen want ik doe het niet met maagden" Steek in de tussentijd een dikke joint op en ga liggen zappen. Is in ieder geval het ijs gebroken en heeft TS alsnog een goede avond gehad
Oww TS: Mocht je je afvragen waarom nou uitgerekend JIJ altijd maagden treft: Je moet ook vriendinnetjes niet zoeken in de leeftijdscategorie <11 jaar
Offtopic: Dit was allemaal maar onzin (maar wel leuk om te schrijven
![]()
) Stel haar op haar gemak, voos een beetje, drink een wijntje en doe het op haar manier....
Ook leuk... Ben je bang dat het pijn doet ? Ja
Jij : Dat hoort zo, je kan er alles wijsmaken, totdat ze een keer met haar vriendinnen praat
![]()
Bang dat het pijn doet ? Mijn exen hadden ook altijd pijn, ik hoop dat jij niet zo'n gevoelig kutje bent.
Of als je fout wilt zijn :
Bang ? Ik heb al zeker 30 meisjes ontmaagd, en het scheurde slechts 2 keer.