quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:11 schreef Koewam het volgende:
Gewoon een paar keer nèt seksen, maar nèt niet... Na een paar keer is ze er aan gewend, en dan gaat het ècht geberuen
dat je me zat voert en dan keihard anaal neemt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:17 schreef daNpy het volgende:
He vet
Gewoon rustig aan doen, nergens druk op leggen.
Je kunt er vast wel met haar over praten (hoop ik).
Idd vragen wat haar beeld ervan is... is een goede tip
"Ik denk niet dat het zo'n goed idee is om het zonder condoom te doen, ook al ben je maagd."quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:31 schreef milagro het volgende:
[..]
dat je me zat voert en dan keihard anaal neemt.
Daarna draai je me om en neem je me snoeihard in me kut!
tja, wat doe je dan![]()
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
"Ik denk niet dat het zo'n goed idee is om het zonder condoom te doen, ook al ben je maagd."
Straks krijgt ze de slappe lach bij het aanzicht van jouw slappe was in een cellofaantjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:35 schreef -Dominator- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Die condoom verpest de hele sfeer![]()
Lijkt me nou weer een beetje een dooddoenerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:12 schreef Olafje het volgende:
Praat er eens over met haar, hoe ziet zij zichzelf ontmaagd worden.
En als ze dan zegt dat ze je klaar wil pijpen nadat je haar bruut anaal achterlangs genomen hebt, dan sta je helemaal vreemd te kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:41 schreef la-nina het volgende:
[..]
Lijkt me nou weer een beetje een dooddoener![]()
En, hoe had u het willen hebben?
.
Eerst samen een bad/douche nemen kan heel (ont)spannend zijn hoor, zeker als het de eerste keer is ......... En je doet het niet voor jezelf, je doet het voor haar!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:45 schreef Blanked het volgende:
Klinkt goed, thxOnder de douche is ook wel een optie, ik ben alleen meer iemand die in de ochtend douched en dan is het al te laat I guess
euheehehueheh, okquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:46 schreef Robar het volgende:
[..]
En als ze dan zegt dat ze je klaar wil pijpen nadat je haar bruut anaal achterlangs genomen hebt, dan sta je helemaal vreemd te kijken
Erover praten lijkt me ook lastig, vraag gewoon af en toe aan d'r of zequote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:45 schreef Blanked het volgende:
Ff kijken:
- Haar eerst teasen (totdat ze de kleren van je lijf rukt)
- Leiding nemen (overigens niet al te veel, lijkt me nogal dreigend)
- Erover praten (makkelijker gezegd dan gedaan overigens, maar wel een goed punt)
"Vies? Nee, dat vind ik juist lekker.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:46 schreef Robar het volgende:
[..]
En als ze dan zegt dat ze je klaar wil pijpen nadat je haar bruut anaal achterlangs genomen hebt, dan sta je helemaal vreemd te kijken
Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:49 schreef Robar het volgende:
[..]
En je doet het niet voor jezelf, je doet het voor haar!
Uhm ik had het over het douchen, niet over de daadquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:56 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ja.!,
!,
!.
Goeie grap.
Wat die Nintendogast zegt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:56 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ja.!,
!,
!.
Goeie grap.
Dat krijg je er nou van, 1 iemand vat je reactie verkeerd op en iedereen denkt dat je een mietje bentquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |