Het belangrijkste dat ik je mee kan geven is genieten van de momenten met je oma en het haar zoveel mogelijk naar de zin te maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:57 schreef BloodyLotte het volgende:En nu ben ik dus benieuwd of hier mensen zijn met soortgelijke ervaringen. Familie of vrienden die hetzelfde hebben (gehad). Hoe ga/ging jij hier mee om? Nog speciale tips, adviezen, dat soort dingetjes.
Lotte! Alles wat ik even tegen je wil zeggen is sterkte ermee, en probeer het op je eigen tempo te verwerken. Je kan verdomd weinig met alleen zulk soort berichtjes, maar het is niet anders.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik gooi er even een kutschop in.
Vanmiddag is ze overleden na lang vechten. 't Was een moeilijke, zware tijd. Vooral voor mijn moeder en tante. Ik herinnerde me in de auto opeens dat ik ooit dit topic heb aangemaakt, dus bij deze.
*behang van muur krabt*
Toen mijn opa overleed wist ik pas te huilen toen het laatste afscheid er was, dat je nog één rondje om de kist loopt en dat het dan écht einde oefening is en de kist in de grond gaat of je voorvadertje gecremeerd word. Dat je hem nooit meer ziet. Tot die tijd voelt alles zo onwerkelijk, en dan komt opeens die enorme realitycheck dat het verdomme echt het einde is.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik weet zelf ook niet wat ik moet. Ik kan niet eens huilen. Ik weet niet waarom. De laatste dagen waren zo zwaar. Mijn moeder, tante en ik zijn er geweest, helpen met verzorgen, en vanmiddag werd ik wakker gebeld (ja om half 3, ik slaap lang) dat het was gebeurd.
En ik herkende haar amper toen ik haar zag. Al zo snel alle kleur weg, zo vreemd. En je kijkt en ze ademt niet, maar het lijkt net zo. Guhhhh.
Ja daahaag! Ik ga wel met een kilo cake aan een tafeltje zitten en dat wegwerken. Wie wil babbelen mag erbij komen zitten en die krijgt wel een plakje. Ik ga niet in een rijtje staan met de rest van de familie. Da's zo kut. Ik heb altijd zo'n medelijden met die mensen als ik zelf bij crematies/begrafenissen ben.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:34 schreef Blivox het volgende:
[..]
Succes met handjes schudden bij het uitvaartcentrum, dat is zo vervelend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |