damn probeer je met een open mind en zonder vooroordelen hier eens te gaan kijken word je zo behandeldquote:
wat zijn we weer aardigquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
als je tijdje blijft hangen merk je dat nog wel
maar doe maar niet blijven hangen![]()
Okequote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn probeer je met een open mind en zonder vooroordelen hier eens te gaan kijken word je zo behandeld
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
nu denk je zeker dat ik weg ga he
ik laat me niet zomaar uit het veld slaan
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:17 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
![]()
Nu weet ik nog niet waarom je raar bent
Is dat ff jammerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
Best triest van jequote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
hangt er hier wat in de lucht dan ofzo?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan moet je ook langer blijven hangen dan 2 minuten
ik zal maar niks zeggenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
hangt er hier wat in de lucht dan ofzo?
lees t vorige topic maarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:19 schreef SpanCo het volgende:
Ligt het aan mij of is de slagroom ver te zoeken?![]()
Meer in info in 2 minuten msn dan in 2 dagen Fokquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan moet je ook langer blijven hangen dan 2 minuten
Kom maar naar Zwolle...dan merk je het welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:19 schreef SpanCo het volgende:
Ligt het aan mij of is de slagroom ver te zoeken?![]()
ooohoooooo jullie zijn hier stiekem aan het blowenquote:
Komt een andere keer wel.quote:
Zwolle? Stad van de slagroom?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:20 schreef -Mo- het volgende:
Kom maar naar Zwolle...dan merk je het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |