Ik zag ook niets vreemdsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
laatste keer dat ik keek nog niet![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Stelletje huilies trouwens, posten in het PUB-feedback topic dat ik Imberr een vieze hoer noem en dat ik doe gozerts userfoto postte.
weet je dat zo'n uitspraak uit jou mond nooit geloofwaardig zal klinkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zag ook niets vreemds![]()
.
Hij was wel scherp vond ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
weet je dat zo'n uitspraak uit jou mond nooit geloofwaardig zal klinken
nou ben je gewoon zieligquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Imberr is een vuile hoer en pijpt gratis
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Imberr is een vuile hoer en pijpt gratis
Bijnaquote:
Die Imberr wordt nog digitaal opgevoed ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Bijna![]()
Hey.. van mij hoeft niets hoor... Ik ga het later nog een keer met je over hebben OK ?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die Imberr wordt nog digitaal opgevoed ook.
ik voed mezelf al op..vanaf mijn 10e ongeveer alquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die Imberr wordt nog digitaal opgevoed ook.
jij werpt jezelf op als PUB omaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Bijna![]()
Hey.. van mij hoeft niets hoor... Ik ga het later nog een keer met je over hebben OK ?
Mag ik ook weten waarom of wil je daar liever niet over pratenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik voed mezelf al op..vanaf mijn 10e ongeveer al
Ga gewoon slapen, doe ik ook..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik voed mezelf al op..vanaf mijn 10e ongeveer al
en ik ben ook pleite hierquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:15 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ga gewoon slapen, doe ik ook..
laat em maar ff in z'n uppie triest zijn.. Mo is ook weg![]()
Het gaat toch saai worden zonder ons![]()
![]()
wil er best over praten maar t gaat jou niks aanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik ook weten waarom of wil je daar liever niet over praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |