quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:36 schreef remlof het volgende:
[..]
herman snapt het tenminste!
-10 automutulant
Ik had mn bericht geedit ivm een inhoud die jij niet aankuntquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:36 schreef remlof het volgende:
[..]
herman snapt het tenminste!
-10 automutulant
dank jequote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had mn bericht geedit ivm een inhoud die jij niet aankunt
klop eens bij em aanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:41 schreef Alexxxxx het volgende:
iteejer schijnt amateurpsychiater te zijn, misschien kan die het oplossen?
nog maar 163 posts en dan is ie volquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:43 schreef hermandeperman het volgende:
Wat een verrassende wending kan een topic toch maken he
Dat is zo'n eind weg joh!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat een amateur niet genoeg is bvoor mij
http://www.fryzo.nl/Details/1921.html
Dat ga ik niet halenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
nog maar 163 posts en dan is ie vol![]()
Nee man, das gewoon in het MCL, daar heb ik nog gesolliciteerd bij een boekwinkle op hetzelfde adres. 40 minuten fietsen, uurtje met de bus.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is zo'n eind weg joh!
dan hoop ik voor je dat Mevr M. Haitsma-Bergsma geen amateur isquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat een amateur niet genoeg is bvoor mij
http://www.fryzo.nl/Details/1921.html
Opzich fiets je best door danquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man, das gewoon in het MCL, daar heb ik nog gesolliciteerd bij een boekwinkle op hetzelfde adres. 40 minuten fietsen, uurtje met de bus.
Als het dezelfde is die ik in Harlingen had niet in ieder gevalquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:45 schreef remlof het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je dat Mevr M. Haitsma-Bergsma geen amateur is![]()
In dat pisdorp was ik donderdag en vrijdag nogquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het dezelfde is die ik in Harlingen had niet in ieder geval
Willen dat ik een Fries wasquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Neenee! Ik ben een Fries. Herman zou willen dat ie er een was, maar is eenandstedeling
Ook goedquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Willen dat ik een Fries was![]()
Ik sterf nog liever![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |