Helegaar nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je
Maar voor jou toch interessant genoeg om voor de zoveelste keer in mn AT te wroeten
dus nooit sex in combinatie met alcohol en/of drugs geprobeerd?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:18 schreef Alexxxxx het volgende:
alcohol, drugs en nicotine.
Maar wel sex
Wel sex in combinatie met een vrouwquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:21 schreef remlof het volgende:
[..]
dus nooit sex in combinatie met alcohol en/of drugs geprobeerd?
zonde!![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:21 schreef remlof het volgende:
[..]
dus nooit sex in combinatie met alcohol en/of drugs geprobeerd?
zonde!![]()
Dat zei ik dusquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:18 schreef hermandeperman het volgende:
wat een kutleven heb je alexxxx
Verhelderend!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel sex in combinatie met een vrouwZou jij ook eens moeten proberen
+2 scherpquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel sex in combinatie met een vrouwZou jij ook eens moeten proberen
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
+2 scherp![]()
maar dat ingredient vond ik nogal vanzelfsprekend
Ja, maar als jij met scherpe punten aan komt zetten, probeer je meestal mn polsen door te snijdenquote:
Ik ben helaas niet dapper genoeg om ze in de goede richting door te snijdenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar als jij met scherpe punten aan komt zetten, probeer je meestal mn polsen door te snijden
Maar ondertsuuen zit ik wel met de littekensquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet dapper genoeg om ze in de goede richting door te snijden
Ach, anders vraag je gewoon een uitkering aan joh!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar ondertsuuen zit ik wel met de littekens
Kan niet als je een baan hebtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, anders vraag je gewoon een uitkering aan joh!
Eind augustusquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat duurt toch niet lang meer
hierquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
yuk da's al de 2e keer dat ik die ranzige foto zie vandaag!![]()
waar zijn de tieten??
toch maar nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
yuk da's al de 2e keer dat ik die ranzige foto zie vandaag!![]()
waar zijn de tieten??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |