nou ja je was er kennelijk onlangs nogquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Willen dat ik een Fries was![]()
Ik sterf nog liever![]()
M'n ouders waren daar en ik ging ze met een bezoek vereren. Pure noodzaak dus eigenlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:52 schreef remlof het volgende:
[..]
nou ja je was er kennelijk onlangs nog![]()
friesland? laatste keer dat ik er was was sneekweek '93 denk ik
dat lijkt me een goed idee, vooral in de nabijheid van scherpe voorwerpen!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:54 schreef Alexxxxx het volgende:
edit: ik moet mezelf in leren houden
Wat had je nu weer gepost?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:54 schreef Alexxxxx het volgende:
edit: ik moet mezelf in leren houden
ik heb em ook gemist, gelukkigquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat had je nu weer gepost?![]()
Iets met dat je goed op moets leten, en het laatste stukje van je stanley mes af moets breken, als je hout wilde gaan bewerken..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat had je nu weer gepost?![]()
Ach, na 4 pogingen ben ik ermee opgehouden...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Iets met dat je goed op moets leten, en het laatste stukje van je stanley mes af moets breken, als je hout wilde gaan bewerken..
Maar het kan ook zijn dat ik het hout per ongeluk met je polsen verwisseld had
misschien moet je eens een keer iets anders neuken dan een gothquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Iets met dat je goed op moets leten, en het laatste stukje van je stanley mes af moets breken, als je hout wilde gaan bewerken..
Maar het kan ook zijn dat ik het hout per ongeluk met je polsen verwisseld had
Je kent hemquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
misschien moet je eens een keer iets anders neuken dan een goth![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |