Het is niet te hopen, ik knuppel hem persoonlijk eruit!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:32 schreef SpanCo het volgende:
Neon gaan we hier niet tegenkomen?![]()
Ik begin het al bijna te missen![]()
Voor een goede beurt doet onze pool het wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:Ik had ook een naamtopic moeten hebben
Heb nog wel een witte poederachtige substantie op de salontafel als ie zin heeft!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:30 schreef Furious het volgende:
[..]
Voor de right price doet skiczukie alles.![]()
Mijn pijp is heter dan die van henk en mijn kont wijder dan die van Goatsequote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:33 schreef Furious het volgende:
[..]
Voor een goede beurt doet onze pool het wel.![]()
Dat zal wel voldoen denk ik, skiczukie?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:34 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Heb nog wel een witte poederachtige substantie op de salontafel als ie zin heeft!
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn pijp is heter dan die van henk en mijn kont wijder dan die van GoatseIk kan niet nog meer modjes aan
Nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:35 schreef Furious het volgende:
[..]
Dat zal wel voldoen denk ik, skiczukie?![]()
![]()
Beter. Mijn talkpoeder was nét op.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:34 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Heb nog wel een witte poederachtige substantie op de salontafel als ie zin heeft!
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd.Maar ik sta voor alles open.
zonde!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Het is van de grond te rapen hier, zie je dat dan niet?
[afbeelding]
![]()
Dus het gaat door?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Beter. Mijn talkpoeder was nét op.
Eerst deze vol, dan kwak ik die van jou vol.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:38 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Heb ik hem al ?
Ga even Hoegaarden uit de koelkast halen want die Grolsch pijpjes hoef ik niet...alhoewel die voorste is nog wel ok denk ik.
Graag. Wat is je budget?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:39 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Gaat het zo slecht met je?![]()
Wil je geld lenen?
Bedoel je dat dit topic helemaaaal vol moet?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:39 schreef Furious het volgende:
[..]
Eerst deze vol, dan kwak ik die van jou vol.![]()
ARGH, DIT IS DE DRUPPEL DIE DE EMMER DOET OVERLOPEN, MORGEN KOM IK JE NEERKNUPPELEN!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:40 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
geen topic kan zonder neon...
jammer dat ie niet blauw is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |