ja sorry toen ik hem aan nam dacht ik dat het een neger wasquote:op woensdag 17 augustus 2005 12:25 schreef alexxxxx het volgende:zit ik met een chistelijke religieuze fanaticus in een relteam
ik ben super blank en katholiek dusquote:op woensdag 17 augustus 2005 12:29 schreef dribbel_ het volgende:
[..]
ja sorry toen ik hem aan nam dacht ik dat het een neger was![]()
heb je geen wittequote:op woensdag 17 augustus 2005 12:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
voor de lieve mensen
je vervuiltl mijn topic, wat doe jequote:op woensdag 17 augustus 2005 12:33 schreef alexxxxx het volgende:
dwc_ruffryder en dopeboy zijn negers
zullen we ze afschieten ?quote:op woensdag 17 augustus 2005 12:35 schreef dribbel_ het volgende:
[..]
je vervuiltl mijn topic, wat doe je![]()
dat zal koud aanvoelenquote:op woensdag 17 augustus 2005 12:36 schreef the_legend_killer het volgende:
* duwt bij 50 cent een magnum in zijn oog
tree hugging hippyquote:op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef alexxxxx het volgende:
ik ben een linkse bomeknuffelaar, ik heb geen hekel aan negersben ik nu ongeschikt voor het rel team?
en ga je dan met je ss intertoys proberen olietankers tegen te houden op zeequote:op woensdag 17 augustus 2005 12:44 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
ja, straks mn korte broek, sandalen en wollen sokken weer aan doen![]()
neeeeee, geen greenpeacequote:op woensdag 17 augustus 2005 12:45 schreef dribbel_ het volgende:
[..]
en ga je dan met je ss intertoys proberen olietankers tegen te houden op zee![]()
starring:quote:op woensdag 17 augustus 2005 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
ons team is compleet.
in deel 2 gaan we kijken waar we gaan rellen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |