positief denken, positief denken is de sleutel.quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:12 schreef mereltje het volgende:
ik denk niet dat dit een succes gaat worden
dus jij komt uit groningen, ik kom ook uit groningen, leuk zeg!quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:13 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
positief denken, positief denken is de sleutel.
ja zo ontmoet je nog mensen hequote:op donderdag 4 augustus 2005 00:14 schreef mereltje het volgende:
[..]
dus jij komt uit groningen, ik kom ook uit groningen, leuk zeg!
groningen is een provincie in nederland, en ik woon in nederland!quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:14 schreef mereltje het volgende:
[..]
dus jij komt uit groningen, ik kom ook uit groningen, leuk zeg!
ik ben geen student meer, ik kan mijn profiel niet wijzigenquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:16 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ja zo ontmoet je nog mensen heik ben ook student trouwens. aan de hanze hogeschool.
![]()
weggegooid geld geweest dusquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:19 schreef mereltje het volgende:
[..]
ik ben geen student meer, ik kan mijn profiel niet wijzigen![]()
ow nou ja. neucken?quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:19 schreef mereltje het volgende:
ik ben geen student meer, ik kan mijn profiel niet wijzigen![]()
je hebt muscles en verstand? amazing!quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:16 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ja zo ontmoet je nog mensen heik ben ook student trouwens. aan de hanze hogeschool.
![]()
je fotoboek !!!quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef mereltje het volgende:
[..]
oh gelukkig niet, ben een slimme meid![]()
dan nog maar een studie "hoe verander ik mijn profiel"quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef mereltje het volgende:
[..]
oh gelukkig niet, ben een slimme meid![]()
jawel jij nog wel want jij bent een toffe newbie. en je hebt toch ook wel haat tegen frenkie of niet? anders hoor je er niet bij hoorquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef dribbel_ het volgende:
ik woon in assen dan hoor ik er zeker niet bij![]()
jezus belachelijk, het zou verboden moeten wordenquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
je fotoboek !!!
aantal views: 10000
ik ben de 10.000ste check maar zelf![]()
het was een voortekenquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:23 schreef mereltje het volgende:
jezus belachelijk, het zou verboden moeten worden![]()
op mijn oude werk werkte een frenkie maar dat was een dikke relneger en daar hou ik niet van dus ik kan hem wel gaan haten denk ikquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
jawel jij nog wel want jij bent een toffe newbie. en je hebt toch ook wel haat tegen frenkie of niet? anders hoor je er niet bij hoor![]()
ik dacht dat ik dat in mijn fotoboek moest wijzigen, dom domquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
dan nog maar een studie "hoe verander ik mijn profiel"
nee ik bedoel frenkie van fok! ik kan je wel onder mijn hoede nemen hier als jij hier plechtig zweert een haat tegen frenkie te hebben.quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:24 schreef dribbel_ het volgende:
op mijn oude werk werkte een frenkie maar dat was een dikke relneger en daar hou ik niet van dus ik kan hem wel gaan haten denk ik
kom eerst maar eens in het "feliciteer hier dribbel" topicquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:28 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
nee ik bedoel frenkie van fok! ik kan je wel onder mijn hoede nemen hier als jij hier plechtig zweert een haat tegen frenkie te hebben.dan ben je binnen no-time populair als je wat in mijn posts meepost enzo. negatieve bekendheid is ook bekendheid zullen we maar denken
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |