Ooit wel eens een marathonloopster gezien?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat lijkt me geen compliment.
Weet je al waarom de lucht blauw is?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tsja, wat zeg ik hier nou op.
Ja. Maar waarom vraag je het niet aan je hyperintelligente (en trouwens ook Fok!ende) vriend van je?quote:
Pics.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik weet al wat ik op dat ene moet zeggen.
"Vraag dat maar aan anderen!"
Whehe. US?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tsja, die staan wel op Fok, alleen niet van m'n gezicht.
Moet je doen! Is ie voor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik zal 't 'm vragen ja.
Euhm.quote:
Nee ik weet het.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wacht.
Geef je nou toe dat jij het ook niet weet?
Heb je een eigen topic?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euhm.
Weet ik eigenlijk niet. Ik denk wel dat dat het subforum is ja.
Ik ga effe zoeken!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je ZOU gewoon mijn topiclijst door kunnen kijken. Dat lijkt me sneller gaan dan hier om hints vragen.
Bepaalde golflengten van het licht gaan moeilijker door bepaalde stoffen heen. Voor de aardse atmosfeer geldt dit voor blauw. Doordat het licht moeilijker door de atmosfeer kan ontstaat er verstrooing van het licht en komt het dus van alle kanten. Als er ergens luchtvervuiling is kan het zijn dat eenzelfde verschijnsel optreed maar door een andere samenstelling van de atmosfeer kan er dan een andere kleur niet goed door heen. Denk bijvoorbeeld aan rood. (bij zonsondergangen)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
En vertel dan, als je het weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |