Klopt, maar nieuwe blokken kunnen ook op oude schijven inslijten. Dus ouwe blokken op nieuwe schijven moet toch ook geen probleem zijn?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:00 schreef daNpy het volgende:
En de reden is dat je blokken ingesleten zijn op je oude schijven en je dus net zo goed nieuwe kan plaatsen. Kunnen de nieuwe op elkaar inslijten en daar heb je meer profijt van
¤ 40,-quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:26 schreef longinus het volgende:
Remblokken kosten inderdaad niet veel. gewoon doen.
ALTIJD nieuwe blokken monteren,de blokken kunnen wel inslijten op de nieuwe schijf,maar dan word er al vanaf het begin de schijf niet gelijkmatig gebruikt,dit is gewoon een foute start...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:04 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Klopt, maar nieuwe blokken kunnen ook op oude schijven inslijten. Dus ouwe blokken op nieuwe schijven moet toch ook geen probleem zijn?
Dat was hem.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
ALTIJD nieuwe blokken monteren,de blokken kunnen wel inslijten op de nieuwe schijf,maar dan word er al vanaf het begin de schijf niet gelijkmatig gebruikt,dit is gewoon een foute start...
Ok en als ik ze dan eerst glad schuur? Als ze dan nog 10000 kilometer mee kunnen is het toch zonde om meteen nieuwe eronder te zetten? Natuurlijk weet ik dat veiligheid belangrijker is dan een paar tientjes voor blokken, maar zo kan het toch ook gewoon veilig?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
ALTIJD nieuwe blokken monteren,de blokken kunnen wel inslijten op de nieuwe schijf,maar dan word er al vanaf het begin de schijf niet gelijkmatig gebruikt,dit is gewoon een foute start...
Blokken voor mijn auto kosten ¤ 68,-, en mijn banksaldo is op dit moment niet echt ruimquote:
Mjah, maar dan kunnen ze dus weer je remmen uit elkaar halen... Kost dus extra arbeidsloon als je het niet zelf doet... Koop gewoon nieuwe blokken joh... Autorijden is al duur zat... Ken dat er ook nog wel af...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:41 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Ok en als ik ze dan eerst glad schuur? Als ze dan nog 10000 kilometer mee kunnen is het toch zonde om meteen nieuwe eronder te zetten? Natuurlijk weet ik dat veiligheid belangrijker is dan een paar tientjes voor blokken, maar zo kan het toch ook gewoon veilig?
Behalve als je een dure auto hebt. Ik heb ze gisteren gekocht voor 110 euro (alleen voor). Weliswaar de originele omdat de namaakblokjes continue blijven piepen, maar toch...tis een boel geld.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:26 schreef longinus het volgende:
Remblokken kosten inderdaad niet veel. gewoon doen.
Dat kan ik zelf wel dus kost niksquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:47 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Mjah, maar dan kunnen ze dus weer je remmen uit elkaar halen... Kost dus extra arbeidsloon als je het niet zelf doet...
Ik zou gewoon lekker eigenwijs blijven na deze adviezen, je had beter dit topic niet kunnen openen want je trekt je er toch niks van aan.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:41 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Ok en als ik ze dan eerst glad schuur? Als ze dan nog 10000 kilometer mee kunnen is het toch zonde om meteen nieuwe eronder te zetten? Natuurlijk weet ik dat veiligheid belangrijker is dan een paar tientjes voor blokken, maar zo kan het toch ook gewoon veilig?
Koop dan op de sloop een setje andere remschijven met remblokken en zet deze over op je eigen auto(wel de blokken op dezelfde kant zetten dan)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:41 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |